fresco"]
Zo die rij foto's zien er goed uit, vooral die galopfoto's, wat treed ie mooi onder zeg!
[/quote]
Leuk dat je dat zegt, is namelijk een van mijn belangrijkste punten haha
[quote="Annetje schreef:Je paard loopt heel erg leuk, alleen vind ik je eigen houding niet zo netjes. De ene keer zit je erg ver voorover, andere keer netjes rechtop, sommige foto's liggen je benen ook niet zo netjes. Dat is dus nog een klein aandachtspunjte denk ik! Verder veel plezier ermee.
nounou zo erg is het toch niet.. ik heb altijd een 7 daarvoor hoor. Als ik druk bezig ben met vanalles vind ik het veel belangrijker dat je functioneel zit als je druk bezig bent dan dat je er perfect op zit. De proef is dan een ander verhaal. Maar ik zit idd wat naar voren met lichtrijden (bijna alle draffoto's zijn tijdens lichtrijden) en in de galop moet ik idd wat meer op m'n kont zitten, hoewel ik af en toe bewust mn zit wat verlicht als hij daarmee zn rug beter wil gebruiken tijdens het verruimen. En k moet mn teugels wat korter pakken. Maar die houdingdingen zie ik zelf ook dus dat hoeven jullie niet per se te zeggen 
Maar bedankt verder