Deze foto's zijn van een filmpje.
Mijn grote trots
Voor meer foto's van deze schoonheid.http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=329788
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Voor meer foto's van deze schoonheid.xx_Irisje schreef:Is dat wel vertsandig zonder zadel of iets ?
heb dr geen vertsnad van verder.
verder hele leuke merrie, hoe oud is z ?
Ze is trouwens 3,5 jaar
Paljassofie schreef:leuk paardje
mijn pony heb ik ook de eerste keer zonder zadel opgezeten, maar dat was dan wel in de stal. Maarja, paljas is dan ook soms echt ne zot op da vlak
ze vindt het allemaal wel best, of niet?
joritalover schreef:Ik ben persoonlijk van mening dat je voor de eerste keer op je pony gaat zitten dat beter met zadel kunt doen, kan niet echt uitleggen waarom.
Wel een hele brave merrie zo te zien, dat ze dit allemaal zo toelaat, makkelijk voor in de toekomstHeel veel plezier nog met d'r, hoop dat je ver komt
joritalover schreef:Okee, daar heb je gelijk in, ik zou haar toch maar binnenkort wel kennis laten maken met het zadel en hoofdstel enz. anders kun je wel stoppenNogmaals, heel veel plezier !
...zo denk ik erover... talented schreef:Ik zou dit zelf nooit doen, mocht jouw pony gek gaan doen kan jij met je lichaam aardige klappen geven om de rug van je pony. Dit zal door de pony echt niet als leuk worden beschouwd. Wanneer je het zadel er gewoon op hebt liggen heb je meer steun en is de kans op onverwachte, harde bewegingen een stuk kleiner...zo denk ik erover...
Sjonniej schreef:Waarom wordt alles wat anders is meteen verafschuwd?
Omdat de meeste eerst het zadel erop leggen en daarna pas erop gaan zitten, is het meteen uit den boze als je het andersom doet.