BeNGeL"]
Ziet er goed uit Alike ...
Het gaat maar goed met die Flame ...
Tilt ze elke keer haar benen nog wel goed op...
Ik vind je teugels wel mee vallen want denk eigenlijk ook wel dat als je haar teveel contact geeft op het bit ze alleen maar balkjes gaat gooien of niet ?!
[/quote]
ja gaat steeds beter. alleen de 70cm. sprongetjes vind ze niet echt leuk. en die trapt ze er du gewoon af. als ik wel goed kontakt heb dat valt het mee. maar moet niet teveel tegen houden.
[quote="Theake"]
je zit er goed op hoor, maar het is niet echt een springpaard zeker?
wel een leuk paard, en hij vindt het blijkbaar leuk!
[/quote]
ze is wel springen gefokt, maar idd beter in de dresuur. net als haar vader. Die is Z dressuur en M springen. maar het M gaat die van mij niet halen
(ik trouwens ook niet)
[quote="claudie schreef:ik denk dat je beter eerst wat minder hoge sprongetjes kan maken, om zelf de techniek wat beter te leren.
je ondersteunt je paard niet genoeg bij de sprong.
als jij hem zo lang laat tijdens, en voor de sprong, heb je kans dat hij naast schiet!
dus ik zou veel lage sprongetjes oefenen!
Dit zijn nog geen hoge sprongetjes. 95 cm. Als ik lager springt. springt mijn paard niet meer. gaatze balken gooien. ze vind er dan niks aan. Voor de sprong heb ik wel kontakt zoals normaal. maar als ik er over ga dan geef ik mee. heb wel een filpje, maar kan die helaas (nog) niet op de computer zetten. De vorige keer toen had ik geen enkele keer een boogje in de teugel. toeval? Mijn paard is trouwens een ster in weigeren, moet dus idd voor de sprong wel kontakt hebben anders gaat ze echt niet. wat ik wel doe is balkjes galoperen.