ik ben Esmee en kijk hier al een tijdje rond. Ik ben toch maar lid geworden want ik vind het hier wel erg gezellig.
Hieronder een aantal foto's van mij en mijn paard nicol.. opbouwende kritiek is altijd welkom. Het elastiek ben ik al aan het afbouwen en ik krijg goede les. In januari gaan we starten. Het is helaas geen makkelijk paard, maar ik heb wel het gevoel dat er wat in zit, en we gaan heel erg hard ons best doen om dat er ook uit te krijgen!.
Groetjes esmee
Foto's:
Mijn 3e onderlinge wedstrijd, ik werd 3e [haha toevallig] met 157 puntjes. ik reed met elastiek omdat het in een weiland was en ik bang was dat ze me alle hoeken van de bak zou laten zien.
hier na een training, wat een lekkere sufkop is het dan.. Helaas duurt moedheid bij haar niet lang... Ze kan gouw weer verderkloten. haha Dat paard van mij heeft energie voor 10. Ze is echt niet snel moe te krijgen!
Samen met mijn beste vriendin Tia! [HVJ!] zei komt wel eens mee, en gaat er dan ook lekker ff op
. Lekker koppie heeft t paardje hier hea?

NETJES! jammergenoeg weer een foto met elastiek, komt ook doordat ik een schouderblesure heb en ze ongelofelijk sterk is. Maar ik ben eigenlijk tegen hulpteugels. Ik ben dit nu ook aan het afbouwen
. Ik vind zelf ook dan we juist moeten werken naar het moment dat ze juist wat lichter wordt. dat is voor ons beiden fijner. Maar wel een moeilijke en lange weg. weer dezelfde wedstrijd...
Zonder beugels. Ik ben erg op mijn zit aan het oefenen omdat dat toch een van de belangrijkste dingen zijn van het rijden. Met je zit kan je je paard zonder dat je het goed in de gaten hebt, hardstikke in de weg zitten! En dat willen we niet hebben. Verder ziet een goede zit en natuurlijk veel mooier uit. zoals je ziet ben ik nog hard aan het oefenen! en dat mag ook wel
.
in januari gaan we echt starten en dan komt het vast wel goed 
] erg trots op haar!

en ik krijg juist erg goed commentaar