www.picturetrail.com/ro0sj88 kijk ook gerust even bij het andere album, hij is nog niet af er moeten nog heel wat albums bij!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LiSSy schreef:leuk dier, maar zo'n jong paard zou ik JUIST in de de dressuur gaan starten
Levy schreef:Om goed een parcours door te kunnen komen, zal het paard toch echt wel een dressuurmatige basis moeten hebben. Anders kom je behoorlijk in de sh!t straks!
LiSSy schreef:wel eens gehoord van het gezegde: de dressuur is de basis voor het springen.
het paard kan het dan wel niet leuk vinden, maar het moet toch echt. als ze dressuurmatig niet goed is kan jij haar waarschijnlijk geen L parcours rondsturen waar het al wat technischer wordt
mizsz_g_en_a schreef:vind hem heel gaaf, alleen denk dat als je later dressuur start, het moeilijker is. maja als alleen geen wedstrijden ermee rijdt en wel oefent maakt t niet uit. ik rijd een paardje van 18..die krijg ik nu niet meert dressuurstartklaar...gewoon te oud om het nu nog te doen...maar springen gaat super:P:P
LiSSy schreef:wel eens gehoord van het gezegde: de dressuur is de basis voor het springen.
het paard kan het dan wel niet leuk vinden, maar het moet toch echt. als ze dressuurmatig niet goed is kan jij haar waarschijnlijk geen L parcours rondsturen waar het al wat technischer wordt

Ruchet schreef:Ik denk dat de meeste springruiters hun paarden beter voor elkaar hebben dan gemiddelde dressuurruiter, en je hebt echt geen dressuurproef nodig voor dat je gaat springen, en als je een heel goed springpaard hebt die wat heet en sensibel is, dan doe je dat paard geen plezier om hem tussen de witte hekjes te laten lopen, dat heeft niks met gehoorzaamheid te maken, maar meer met het karakter van je paard.