dus alle tips en uitleg zijn welkom.....
groetjes michelle
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hashieslover schreef:hij doet het niet om de pijn of om de ruiter uit te proberen hoor en dat je na kunt gaan dat je hard valt van zon grott beest dusz niet van die banketstaaflige scheitlanders en niet van die domme antwoorden van jah laat hem maar zien wie de baas is want daar krijg je dan vlieg les mee...... snappie, daar slaat die schofthoogte op!!!!
Ik snap hier niets van wat bedoel je nou eigelijk, wat is het probleem. Ik rijd zelf regelmatig een paard van 1.84 en mijn eigen is 1.74 weinig verschil hoor alleen moeilijker met opstijgen. Dus even iets meer info over wat en waarom thanks Lusitana schreef:Het krommen is eigenlijk een bok die niet gegeven wordt, maar dat kan het wel worden als je de oorzaak niet wegneemt. Daarom vind ik het wel goed dat de TS er mee naar buiten komt voor meningen.
Nou hwet is om te huilen, ze stelt een halve vraag en daar moeten wij antwoord op geven. Als je via de mail aan haar vraagt geeft ze geeneens antwoord.