Bedankt voor alle gave reacties.
Wat betreft mijn zit: zoals ik zelf er al ergens bij had gezet, schrok ik ook van de mate van ingeknikt zitten, hier gaan we dus aan werken!
Verder zat ik vroeger veel meer voorover en in elkaar, dus er is wel degelijk al verbetering aanwezig, maar daar kunnen jullie natuurlijk niet over oordelen.
Ik was zelf vooral trots op de derde galop foto (3e foto van onder) daar zit ik voor mijn doen echt netjes rechtop (ok, alleen het been nog wat langer, maar daar hamert Sandra elke les wel een paar keer op, en is ook al aan het verbeteren 
@ Zio: ik heb bijna altijd 1 chauffeur en 1 "mental coach" bij me, dus de een stond met de videocamera en de andere met de fotocamera. Alleen de meeste goede foto's zijn door de chauffeur gemaakt en van die stukjes heb ik dus helaas geen videobeeld.
@ Meiske16: daar zijn we mee aan het werk, is iets wat ik erg moeilijk vind en Duvel ook nog. We willen hem nl ook niet te veel op druk zetten, hij loopt nu tenminste lekker ontspannen. We galoperen heel veel, om hem achter sterker te maken. Na het galoperen loopt hij vaak ook al weer beter opwaarts.
@ Lubbie:
Dankjewel!