Natuurlijk begonnen we met de stap, ze was al los want ik zat alweer ff op haar. Het begon lekker ontspannen.
Toen we in de draf gingen begon ze al verzet te tonen. Dat zie je wel aan haar staart op de foto.
Hier ging het weer redelijk.
Poging tot strekken. Je ziet alweer aan haar staart waar we heen gaan

En weer lekker rustig en ontspannen verder.
En toen kwam de galop, de bom ontplofte leek wel. Maar gelukkig kreeg ik haar redelijk goed terug. Mijn broertje vond het moeilijk om foto's te maken omdat ze zoveel bewoog (bok-bok-bok).
Voetjes van de vloer
En na de galop is het weer een kunst om haar lekker ontspannen te laten lopen.
Hier zit ik wat krampachtig
Nog een poging strekken
En weer rustig stappen, want ze was redelijk nat. Al lijkt het erger omdat de laatste foto's met de flits gemaakt zijn.
Een foto van haar lieve hoofdje
Afzadelen. Ze lijkt hier nog super nat, maar viel eigenlijk heel erg mee. Het was best goed opgedroogd.
En nog een stukje gestapt met haar deken op. Ze moest ook een stukje verderop de wei in, maar we hebben het rondje iets langer gemaakt.
En toen lekker de wei in.
Sorry voor de vele foto's. Commentaar is altijd welkom, ik zie regelmatig pianohandjes en moet wat meer achter in het zadel gaan zitten. Maar ik vind het er nog redelijk uitzien. Ben toch benieuwd naar jullie mening.

Kijk nog ff af hoe ze het deze week doet en misschien dat ik dan toch nog de telefoon pak en ga kijken of het nog mogelijk is. Wil eigenlijk wel meedoen, maar heb geen zin om bokkend door de ring te gaan.
;)