en rara wat doen we hier..........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dione schreef:Ben je stiekumpjes al aan het appuyeren IrisFoei, Foei
![]()
Verschil kan ik nog moeilijk zien omdat je vorige foto's van wat verder weg waren, L proefje moet al wel lukken toch?
Mag nog niet he
ik vind het er op een of ander manier niet fijn uitzien.Allemaal een beetej gehaast en boven het tempo lijkt het.Het blijven natuurlijk moment opnamen,maar ik vind het geen mooi totaal beeld geven.Ik zou liever wat foto's zien als je haar/hem eens lekker over de rug en wat dieper laat lopen.Af en toe even wat meer oppakken kan geen kwaad natuurlijk,maar dan moet het er niet zo gespannen en gehaast uit zien. Bailycarlos"]
Het paardje loopt wel op de voorhand, terwijl je toch al bezig bent met oprichting zo te zien.
Persoonlijk zo ik het paard wat lager en ronder instellen en zorgen dat de achterhand meer onder komt.
Bij het apuyyement loopt de achterhand voor de voorhand.
Dus ik zou me meer met de basis bezig gaan houden en van daaruit verder gaan werken dan met dingen waar het dier nu, zo te zien nog niet aan toe is.
[/quote]
[quote="QueJira schreef:Hmmik vind het er op een of ander manier niet fijn uitzien.Allemaal een beetej gehaast en boven het tempo lijkt het.Het blijven natuurlijk moment opnamen,maar ik vind het geen mooi totaal beeld geven.Ik zou liever wat foto's zien als je haar/hem eens lekker over de rug en wat dieper laat lopen.Af en toe even wat meer oppakken kan geen kwaad natuurlijk,maar dan moet het er niet zo gespannen en gehaast uit zien.

, neem dat maar niet te serieus...