Rebecca (haf)@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SpiedSkeet

Rebecca (haf)@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 19:56

Commentaar is welkom! Ik weet het, tenen naar binnen, en bovenlichaam terug. (echt heel erg!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En voor de liefhebbers, mijn vriend ook nog even:

Afbeelding

Afbeelding

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:04

Is ze drachtig of een beetje te dik? Tong uitsteken
Voor de rest inderdaad tenen naar binnen en het lijkt alsof het zadel erg ver naar voren zit?

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:16

Ben ik met mijndario eens, t zadel lijkt heel erg ver naar voren te liggen, is t misschien ook een ideetje om een inchmaatje meer te nemen, heb je ook nog grote kans dat je niet meer zo naar voren kantelt

Verder loopt t beestje wel leuk hoor!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:28

Ja heel raar, het was me nog niet opgevallen, maar toen ik de foto's bekeek vond ik het zadel ook erg naar liggen. En ze is inderdaad een beetje (boel) te dik. Komt omdat ze hiervoor ongeveer een jaar heeft stilgestaan en al een aantal veulens heeft gehad.

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:28

Ik zou je zadel ook echt een stuk naar achter leggen. Dat maakt het plaatje ook een stuk leuker denk ik. Daarbij zal je je paard dan ook minder belemmeren.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:31

Leuk haffie *LOL*
Rijd dat nou lekker zo'n spijkerbroek? Ik vind dat dus echt niet lekker rijden Tong uitsteken

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:35

Het is een wrangler, en bij gebrek aan beter moet het dus maar Haha! En de wranglers zitten over het algemeen wel goed met rijden hoor!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:39

hej hej
t zadel ziet er een beetje klein uit hiih
maar leuke pony

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:29

sammetje: dat zal niet helpen..!! ik dnek dat het echt aan het zadel zelf ligt.. Probeer is ht zadel van iemand anders die goed past... Mischien ligt dat beter..!!

Vind dat je paardje er leuk uit ziet..!! Maar dat ie erg in elkaar gekropen zit als ie aan de teugel rijd..

Groetjes!! Lachen

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:56

oeeee wat een buikje.... Maar je hebt dezelfde foutjes als ik hihi
Vooruit kijken, ja moeilijk als je zo´n mooie knol onder je heb hihi
En hakken naar beneden, tenen naar binnen, handen rechtop en het ziet er een beetje uit alsof je haar op je handen draagt. Kan het mis hebben hoor... Maar als dit wel zo is probeer wat meer ophoudingen te maken en veel van stelling te veranderen. Door bijvoorbeeld slangenvoltes te rijden of 8tjes te rijden. Probeer ook je handen zo nu en dan een beetje toe te staan en dan weer aan te nemen worden ze ook lekker soepel van en lichter in hun mond van.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:23

Het zadel ligt nog net niet in haar nek.. Het moet echt achter de schouder, en dat ligt het nu duidelijk niet. foto's zijn toch ergens goed voor!!!

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:27

heeej.. mooi paardje hoor en kan ook erg netjes lopen.. maar ook ik vind het zadel echt te ver naar voren liggen!! maaja voor de rest is het wel goed!!

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:29

Het zadel ligt idd wel erg ver naar voren!
En ze is wel een beetje erg dik Nagelbijten / Gniffelen

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:32

De opmerkingen over het zadel zijn al wel geweest, dus ik ga over je paardje beginnen. Lachen Het is namelijk echt een leuke Haf om te zien!!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:32

Echt een lekkere dikkie Knipoog. Wel een hele leuke haf, en de tips zijn verder al gegeven .

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 20:08

Ja ik weet het. Heb nog geen tijd om weer te rijden, maar dan gaat het zadel echt een stuk naar achteren! Toch vreemd dat het me niet eerder opgevallen is..

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:16

Waarom rij je met sporen?

Ik neem aan dat je weet dat je met cap, rijbroek en laarzen of chaps veilig bezig bent?

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 20:24

Ja dat weet ik. Is mn eigen keuze. Ik rijd met sporen zodat ik af en toe net ff iets duidelijker met mn been door kan komen, en haar soms in een wending, als ze moet buigen er ff doorheen kan prikken zeg maar. Voorwaarts is ze genoeg, dus daar heb ik het niet voor nodig. Tong uitsteken

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:27

Dus als je zonder sporen zou rijden, zou je haar nooit in een mooie wending kunnen krijgen?

uberfilleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:44

leuk hoor dat ik dendro of zoals jij haar noemt rebecca, weer een keer zie. ik vind het er leuk uit zien. Weet je zeker dat ze niet drachtig is, want de eigenaar laat ze altijd een week na de bevalling weer dekken. Ik hoop het natuurlijk niet want dan heeft ze ook een keer een jaar rust.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:27

Leuk paardje! Maar ik heb een beetje het idee dat je haar naar beneden trekt?

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:36

T' is net wat uberfille zegt, wat leuk om Rebecca (onze vroegere verzorgpony) weer eens een keer te zien en nou met iemand anders op haar rug. En je moet inderdaad echt wat aan je zadel doen. Als je nog een keer les wilt geef je maar een gil. Verder veel succes met Dendro (Rebecca)

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:37

tjonge, ik dacht dat mijn haflinger aan de dikke kant was, maar die valt dan nog wel een beetje mee. Ik zou haar maar gauw op dieet zetten want dit is niet goed meer.. Ze ontploft bijna. Zonde want het is zo'n leuke haflinger!
Ik weet hoe moeilijk het is om er een heleboel kilo's van af te krijgen, maar ik zou toch maar een streng dieetschema opstellen!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 11:27

Zoveel krijgt ze niet te eten hoor! Ze staan 24 uur per dag op de wei en krijgen 1 keer per dag hooi en brood bijgevoerd. Zo lang ik haar ken is ze al dik geweest. Ik weet niet of dat kan komen omdat ze bijna elk jaar drachtig is?
Enne marloes, ik weet idd niet zeker of ze niet drachtig is. De eigenaar heeft er niets over gezegd, maar er loopt wel een 1,5 jarig hengst bij. Maar die heb ik er nog nooit op zien springen. Volgens mij weet hij niet zo goed hoe het moet. Tong uitsteken

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:38

Mijn heeele personelijke mening.. ik vin de combinatie niet echt mooi !
Maarjah dat boeit verder natuurlijk niet want iedereen rijdt voor z'n eigen plezier !
En verder is mijn commentaar qua rijden een beetje gelijk aan de rest !

Trouwens die vriend van je is een echt natuur talentje Tong uitsteken ghehehe !