wendytjeG"]
Leuk paard!
Maar omdat ie nog zo jong is kun je hem misschien in het begin wat meer op zijn eigen benen laten lopen dan al zo de nadruk te leggen op dat neerwaarts?
[/quote]
We zijn niet alleen maar bezig met het neerwaarts rijden hoor
We zijn er vooral mee bezig om hem door hem lager te rijden losser in zijn rug te krijgen en zo te zorgen dat hij van achter er beter onder komt...
[quote="loonie"]
maar hoe je je handen nu hebt is NIET goed hoor.. daarom gaat je paard zo duikelenmaar veder ziet het er wel goed uit..
[/quote]
Ik heb zelf mijn eigen paardje ook zo geleerd om mijn hand meer te gaan volgen, door mijn handen ietsje wijder te zetten en gewoon met mijn been naar beneden te rijden en zodra hij gaat ontspannen met de handen mee naar voren te gaan zodat hij de hand gaat volgen... En het is niet dat ze haar handen vast zet, ze staan alleen ietsje wijder zodat hij makkelijker de aanleuning kan vinden.. Dit verandert wel naarmate hij beter gaat lopen enzo, maar door zo ietsje meer druk te zetten kan hij er beter zelf tegen aan lopen en als je hem dan beter laat ontspannen dan kan hij beter laag en rond gaan lopen zodat hij beter gaat ontspannen en meer achterhand krijgt...
[quote="M3isSi3j"]
wat is het er voor eentje.. vind de kleur leuk, blijft dat zo of veranderd het nog?
[/quote]
Hij is een Andalusiër, en als ik het goed heb begrepen van Marleen blijft hij waarschijnlijk deze kleur... Is weer eens wat anders dan mijn eigen schimmeltje
[quote="Nimber schreef:heey das op wwna,ga je deze vaker rijden? Misschien proberen eerst wat meer ana het been te krijgen zodat je 'm naar je hand kunt rijden voor je vwnw gaat rijden. hij valt nu ongelovelijk erg op de voorhand.
ben benieuwd of hij helemaal spierwit gaat worden!
Zoals ik al zei, ik ben het zelf niet, dit is zijn eigen baasje Marleen
Hij is idd nog niet helemaal lekker op het been, maar dat valt opzich nog reuze mee met hoe het in het begin was. Ik denk dat het ook veel momentopnames zijn, want tijdens het rijden zelf viel hij eigenlijk niet zo heel erg op de voorhand... Geloof dat hij ongeveer dit kleurtje bleef dat Marleen het over had... Ik ga hem trouwens misschien wel bij de paarden starten komend jaar