amigo@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amigootje

amigo@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 11:44

we hebben denk ik zo'n 3 maandjes gereden... nu ben ik het weer heeel langzaam aan het oppakken, nu staat hij al een 2 maanden stil...

hier wat foto's.. commetaar mag !! Maar ja.. ik heb geen cap..
en ik ben niet te groot (meschien wel.,maar niet te zwaar)

Afbeelding
vind het zelf te diep lopen. (en nee..ik raak ze knieeen niet)

Afbeelding
carmant Haha!

Afbeelding
dit was een wedstrijdje waar we voor de lol aan mee deden..
werd 12de van de 18 Haha!

Afbeelding
veder heb ik geen rijfoto's rij namelijk altijd in het bos..

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:57

ziet er leuk uit..*LOL* ja je bent wel lang maar echt storend lijkt het mij niet..

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:02

Ach gut.. ga je werkelijk zelf die pony blijven rijden?
Zou ik niet doen, wat mij betreft ben je echt wel te groot en te zwaar voor dat beestje. En een mooi plaatje is ook anders. Pony is trouwens wel prachtig.
Maar voor jou lijkt het me veel leuker om te investeren in een groter dier; komt je eigen rijden ook zeker ten goede.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:08

Ziet er leuk uit! Supermooie pony!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:11

het is idd géén gezicht!
maar ik denk dat de pony er niet veel last van heeft...

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:18

Ik denk wel degelijk dat die pony er last van heeft. Misschien niet qua gewicht, maar het lijkt me niet fijn om twee bungelende benen aan je lijf te hebben hangen.

Ik vind het echt een supergave pony om te zien, maar het plaatje in het geheel Je zal het er ongetwijfeld mee oneens zijn, maar dit is mijn mening en daarop behoef ik geen commentaar. Dus accepteer mijn mening of negeer 'm.
Laatst bijgewerkt door Effy op 12-10-04 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:18

Dees schreef:
Zou ik niet doen, wat mij betreft ben je echt wel te groot en te zwaar voor dat beestje. En een mooi plaatje is ook anders. Pony is trouwens wel prachtig.
Maar voor jou lijkt het me veel leuker om te investeren in een groter dier; komt je eigen rijden ook zeker ten goede.

Euhm, hier ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens..
Het is een prachtig beestje!
Hij kan het vast wel houden, maar fijn is anders lijkt me.
Vanaf de foto lijkt het idd of je wel te groot en te zwaar bent..
Maar ieder zijn mening natuurlijk

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:19

Dees schreef:

Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, behalve dat ik denk dat je niet te zwaar bent. Je hebt een prachtige pony, is het niet leuk om daar een 'geschikt' ruitertje voor te zoeken en dan kijken of er misschien wedstrijdjes gereden kunnen worden? Ik denk dat je dan nog meer plezier kan hebben van je pony...

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:22

Ik wil nog wel een stukje verder gaan: de TS zit met haar achterwerk tegen de achterkant van het zadel aan, en de soufles van het zadel liggen op de achterzijde gewoon op de lendenen van de pony. ZAdel dus te klein voor de amazone, maar te groot voor de pony.
Je ziet ook dat de pony niet een ontspannen, blijmoedig beeld geeft, en het orenspel enigszins zuur is. Zonde, zonde zonde.

Voor hoe het wel moet, zie bladzijde 22 van de Paard en Sport nr 20, en dan de foto linksonderaan.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:36

ík kan niet anders dan de mening van Dees volgen...........ik vind het er zelf ook niet uitzien,ook al zou je misschien niet te zwaar zijn

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:46

Dees schreef:
Ik wil nog wel een stukje verder gaan: de TS zit met haar achterwerk tegen de achterkant van het zadel aan, en de soufles van het zadel liggen op de achterzijde gewoon op de lendenen van de pony. ZAdel dus te klein voor de amazone, maar te groot voor de pony.
Je ziet ook dat de pony niet een ontspannen, blijmoedig beeld geeft, en het orenspel enigszins zuur is. Zonde, zonde zonde.

Voor hoe het wel moet, zie bladzijde 22 van de Paard en Sport nr 20, en dan de foto linksonderaan.

thank you verry much

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:49

Ik ga geheel mee met Dees, maar ik moet er wel even bij zeggen dat het een ontzettend leuk diertje is!!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 13:14

dank jullie wel voor het commetaar !!

En wat betreft het zadel, zoals je meschien (niet helemaal duidelijk) op de laaste foto's ziet, heb ik een ander zadel. wat perfect past voor hem, en ook voor mij.. het is ook maar een moment opnamen... de laaste twee foto's zijn genomen in een bak daarnaast vol merrie's en drukte en veel paarden om zich heen.. tja.het is en blijft een hengsje,en hij kan zich dan niet geheel goed conceteren !!

gelukkig weet ik zelf goed waar ik mee bezig ben... ik hoop zelf tegen het einden van volgend jaar hem goed ingespannen te hebben.. en dan in de toekomst, aangespannen wedstrijden te gaan rijden.. maar het is toch altijd leuk als een pony ook onder het zadel kan gereden worden..

veder ga ik niet op jullie commetaar in ! ik weet zelf wat me pony aan kan, ik ken hem het beste !

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:21

Te groot ben je zeker, ziet er niet mooi uit.
Maar offie jou kan houden dat weet je idd zelf het beste.
Leuke pony verder. Lachen

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:46

Je zegt dat je verder niet in gaat op het commentaar..maar in jou eerste bericht staat dat er commentaar gegeven mag worden. Als je daar niet op in wilt gaan moet je het ook niet zeggen!

Maar jah ik ben het eigenlijk wel met Dees eens. Tuurlijk zijn het moment opnamens, maar misschien kan je dan nog eens fotows erop zetten waar de pony wat meer geconcentreerd aan het werk is?

Verder vind ik het n mooie pony en ziet hij er goed uit

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:14

Ahhh wat een plaatje zeg! Lovers Waarom begin je niet dit jaar met aangespannen rijden?

Daphne_Oxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:21

Ik vind het er leuk uitzien!
En wat mij betrefd past het allemaal prima hoor!

Ik denk dat je pony zelf wel aangeeft wanneer hij/zij er last van heeft!
En zoals ik de foto's hier zo zie, is dat niet het geval! Hij ziet er gewoon lekker vrolijk uit!

Lijkt het je inderdaad niet leuk om hem voor t karretje te gaan zetten? Zou een leuke combinatie zijn!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:27

ziet er leuk uit. je bent idd wat te groot, maar ik vind dat voor elk paard wel een ruiter moet zijn. je kunt toch niet alle kinder-ruitertjes op pony'tjes zetten en volwassenen op paarden?? Als hij er geen last van heeft (en dat kunnen wij nog altijd niet weten) is het volgens mij wel prima. paarden kunnen soms meer aan dan je denkt Knipoog

janine36

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:29

wat een super mooi beestej!!!!!!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:38

Idd heel mooi beestje, maar ik vind je ook te groot.. Scheve mond

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:44

te groot ben je, daar is geen twijfel over mogelijk, maar volgens mij ben je niet te zwaar. enne, als ik jou was, lekker met dat 2e zadel blijven ridjen! ligt beter!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:04

leuke pony!
rijden ziet er ook goed uit!
hij heeft alleen op alle fotoos zijn mond open.
trek je niet te hard of zit er geen te scherp bitje in?
misschien de neusriem gaatje strakker?

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:07

Dees schreef:

Vind dat Dees dat netjes verwoord OK dan!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 20:57

TeamSpirit schreef:
leuke pony!
rijden ziet er ook goed uit!
hij heeft alleen op alle fotoos zijn mond open.
trek je niet te hard of zit er geen te scherp bitje in?
misschien de neusriem gaatje strakker?

ze neus riem moet idd straker.. maar omdat er geen gaatjes meer bij kunnen. moet ik een ander hoofdstel kopen. in ieder geval een kleine neusriem !

waarom ik niet hem hem nu al ga beginnen met inspannen.. het gaat nog steeds niet zo goed het hem ! en hoop eind volgend jaar het prima voor de wagen te hebben staan..
hij heeft er trouwens al 1 keer voor gestaan.. en dat ging prima !!

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:44

ik vindt het geen zicht, je bent echt te groot, hoelang denk je nog op die pony te blijven rijden? je raakt toch bijna zijn knieën? shetlanders kunnen veel dragen en zijn heel sterk, daar kan je heel lang op blijven rijden maar dit ponytje is veel minder sterk en ik vindt je zelf te zwaar.