springfotos!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rachel15

springfotos!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 21:25

hoi hoi,
vandaag weer eens gek gedaan, we zijn gaan springen met hunter! Cool we hebben het 1keertje eerder gedaan dus please tips zijn welkom, mits ik er wat aan heb!!!
maar voordat de springfotos komen, 1 leuke sfeerfoto! geen idee hoe marieke (pimlover) het weer voor elkaar krijgt maar ik vind um leuk! dit is trouwens meike het veulen van hunter
Afbeelding

even rondrijden in de bak
Afbeelding

jaah trek die beentjes maar mooi hoog op!!! Haha!
Afbeelding

een buisje springen, noujah hunter denkt *ik stap er lekker overheen!*
Afbeelding

dan maar een laag kruisje proberen... Bloos
Afbeelding

wel een mooie foto alleen erg jammer van me been... Boos!
Afbeelding

marieke op hunter springen
Afbeelding

neej ga nou niet zeuren dat die balk zo niet kan vallen, dat kan die dus wel want die stoeltjes blaas je zo ongeveer om!
Afbeelding

mini stijltje, alleen die benen Verward
Afbeelding

het boomstammetje... jaah super sprong
Afbeelding

ondertussen weer gewisseld, nou ik had deze mega jump dus totaal niet verwacht van dr. let totaal niet op me benen! hierna lag ik er dus ook met me snufferd in het zand want me beugel was er met riemen en al vanaf
geschoten Scheve mond maarjah eigenschuld dikke bult! had ik me benen maar bij me moeten houden!
Afbeelding

dit vind ik zelf wel een mooie foto!
Afbeelding

huhm weer dat been!!! Boos!
Afbeelding

marieke weer op hunter
Afbeelding

jaah zelfs onder het springen gaat ze geld zoeken!! spoor jij marieke?? Verward
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de laatste sprong voor vandaag!
Afbeelding

toen de kleine erbij gepakt en over een balkje heen gelopen, nou dat balkje werd dus een sprongetje. alleen maar dribbelen dat ze erover heen wilde.
Afbeelding

zo was ze dus als ze even niet mocht en uit de buurt van 'de sprong' was
Afbeelding

Afbeelding

ze moest eigenlijk over het lage gedeelte maar mooi niet dat ze dat wilde!!!
Afbeelding

tips mag best mits opbouwend en zo dat ik er wat aan heb!
zeg nou niet dat ik me benen meer bij me moet houden want na die val weet ik dat nu echt wel... Cool

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:33

nou. ik weet denk ik wel welke commentaar je gaat krijgen Knipoog
in elk geval vind ik t leuke fotos!
super mooie fries zeg Kwijl

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:38

Waarom springen met een veulen? Ik ben zelf niet zo van het negatieve commentaar, maar ik vind dat je hier nog minstens 3 jaar mee moet wachten! Dan heb je later tenminste nog plezier van het dier (dat rijmt Haha! )

Verder wel leuke foto's: let er op dat je niet gaat liggen, dat doe je op een foto. Je legt daar je benen erg ver naar achteren. En op een foto waar dat andere meisje rijdt: meer met de hande de beweging volgen. Zo belemmer je hem in zijn vrijheid!
Veel succes verder OK dan!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:43

let op (zoals al is gezegd) gooi je benen niet te horizontaal, en dat andere meisje moet een beetje meegan met de beweging. trouwes: eeeerrrrgg mooie pony/paard?? welk ras?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:58

Ik vind het niet goed dat je dat veulen al laat springen, maar is jou keuze Scheve mond
Voor de rest vind ik het er beetje rommelig uitzien, springt er vroeg en onbeheerst. Heeft hij nog niet zoveel ervaring? Voor de rest leuk paardje en succes ermee!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:03

hmm, niet zo verstandig om een veulen al op zo'n jonge leeftijd te laten springen, nog een paar jaartjes geduld!

Ik vind het een prachtige fries en ze loopt wondermooi over de hindernissen Haha!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:04

ik hoop dat ik er wat commentaar bij mag zeggen..
maar de beugels mogen wat korter.. en bij een klein kruisje hoef je heus niet zo ver naar voren te zitten.. ik hoop dat je dit niet als een slechte opmerking opvat maar alleen om er wat van te leren..

Verder vind het ik het een super mooie fries

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:00

wou die kan wel springen vor een fries OK dan!

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:09

super foto's! Hij heeft echt talent voor een fries. Die foto met die drafbalkjes is ook suoer mooi!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:51

manonnetjoe schreef:
Waarom springen met een veulen? Ik ben zelf niet zo van het negatieve commentaar, maar ik vind dat je hier nog minstens 3 jaar mee moet wachten! Dan heb je later tenminste nog plezier van het dier (dat rijmt Haha! )

Verder wel leuke foto's: let er op dat je niet gaat liggen, dat doe je op een foto. Je legt daar je benen erg ver naar achteren. En op een foto waar dat andere meisje rijdt: meer met de hande de beweging volgen. Zo belemmer je hem in zijn vrijheid!
Veel succes verder OK dan!

idd..... Lachen
helemaal mee eens

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:55

ik heb geen commentaar over het veulen laten springe, fokkers die springpaarden fokken laten de veulens ookal vroeg srpingen, en daar komen toch ook goede paarden uit?

voorderest qua rijden, ben ik het eens met mannonnetjoe

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:37

Citaat:
ik heb geen commentaar over het veulen laten springe, fokkers die springpaarden fokken laten de veulens ookal vroeg srpingen, en daar komen toch ook goede paarden uit?

Dit meen je toch zeker niet serieus Verward Laten we het iig hopen van niet Scheve mond

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:44

Ach, kom ik weer, een keer springen krijgt ie echt niks van. Mijn veulen sprong uit zichzelf, achter moeders aan...

Commentaar betreft Hunter. ben zelf niet zo'n springer, alleen hand naar Vooooooooooren!!! Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:44

manonnetjoe schreef:
Dit meen je toch zeker niet serieus Verward Laten we het iig hopen van niet Scheve mond

pas nog een stuk over zitten lezen in IDS

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:55

Ok, als het veulen achter zijn moeder aanhupst kan ik inkomen. Of dat je aan de hand hoe deze meisjes doen balkjes loopt, dus plat op de grond ok.

Maar als hier een topic staat over met 2,5 jaar inrijden staat iedereen op zijn achterpoten, maar dit mag? Sorry, wil je niet aanvallen, maar ik kan me zoiets niet voorstellen, ze zijn nog zo kwetsbaar

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:24

Ha mensen...effe wat dingen duidelijk maken...ten eerste: Hunter springt bijna de staanders eraf dus ik moet de teugel er erg bij houden waardoor ik een beetje klungelig over de hindernis ga.Ten tweede dat van dat veulentje en springen...manonnetjoe: fokkers beginnen al erg vroeg...6 maanden al en veulens springen tog ook raar in de wei! als ie het niet wilt of kan dan doet ie het ook niet..en het veulen leert er ook van! je moet natuurlijk niet altijd gaan springen met zo'n veulentje maar een keertje kan tog wel!!

Marijke, de foto's zijn om op te eten zo mooi Tong uitsteken haha jammer dat je er een 'paar' keer bent 'afgestapt' Tong uitsteken haha! Het was egt gaaf!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:39

Ah, springt egt leuk! Mooi paard! En leuke foto's!

xxwyonaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:45

ankystanky schreef:
Als je nie kan rijden moe je het nie doen

als je alleen dat kan schrijfen dan moet je het niet doen.

leuk paardje hoor hij loopt ook lekker mooi
en jully zijn een leuke combi OK dan!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:53

leuk paardje, springt ook leuk Haha!
dat je je veulen laat springen moet je zelf weten, maar je kan beter het halstertouw losmaken. zo kunen er nog ongelukken gebreuren

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:55

* met een veulen aan de hand/ los, een keertje springen kan niet zoveel kwaad.

* het springen met de volwassen fries, zo te zien heeft hij/zij er zin in.
Maar ik heb het idee, dat jullie er zelf niet zoveel kennis over het hele springen hebben. Gezien houding boven de sprong (niet eens zo zeer de beenhouding) en ook het gebruik van materiaal.

Zoals die hindernis met 2 stoelen kan erg gevaarlijk zijn.

Tip: ga lessen bij een ervaren instructeur Lachen

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:58

Mooi fries man! Het springen, tja, nog iets oefenen, soms zit je wat verkrampt, maar ik denk dat dat door te oefenen makkelijk weg te werken is. Een veulen laten springen is niets mis mee, zolang je maar niet te hoog gaat en GEEN TOUW ERAAN VAST BIND want stel dat hij anders springt dan verwacht en hij rukt zich los, dan rent hij met dat touw door de bak, dat is niet zo slim heh!
Zet de hindernis dan tegen de bakrand aan en jaag hem ietsjes op.

Toedeloe!

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:22

het lijkt me dat het veulen het wel leuk vindt, waarom zou hij anders over het hoge gedeelte gaan? Verward

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:11

Citaat:
Zet de hindernis dan tegen de bakrand aan en jaag hem ietsjes op.

OK dan! not

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:03

Hahaha....hoor je dat marijke? We hebben geen verstand van springen...hahaha..wat doe ik eigenlijk op school dan!! Mensen, het is wel waar dat ik beter les moet hebben...maarja..we zijn NIET onverantwoordelijk bezig!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:05

Pimlover schreef:
Hahaha....hoor je dat marijke? We hebben geen verstand van springen...hahaha..wat doe ik eigenlijk op school dan!! Mensen, het is wel waar dat ik beter les moet hebben...maarja..we zijn NIET onverantwoordelijk bezig!

Sorry maar deze foto's incl. commentaar en de inhoud van je profiel, geven niet echt een prof. indruk af Scheve mond

En stel dat andere meiden jullie voorbeeld volgen en dit gaan proberen?
Zo raken veulens nu jong overbelast.