, van lichtbruin valk naar bijna donkerbruin/zwart. Wel mijn favoriete kleur, maar toch even wennen
. Nu ik elke week fanatiek priveles heb gaat het echt met sprongen vooruit. Helaas ben ik eigenlijk nu ziek maar wilde toch rijden. Ondanks dat ik me zo beroerd voelde (en dus ook zo zat
) ging het toch aardig! Hier een (helaas) kleine impressie van ons dagje training..
ik ben Hiawatta en ik moet aan het werk vandaag..
Bij de volgende foto even uitleg
Ik rij hem in de galop veel op kleine voltes om hem losser te krijgen. Daarbij moet ik m'n hand wat meer naar binnen brengen zodat hij die volgt. Omdat dat voor mij wennen is breng ik hem dus regelmatig naar achter/binnen ipv opzij/binnen
.. Daarnaast doe ik (zie ik op de foto nu) hele achtelijke dingen met m'n binnenbeen
Ik ben echt trots op hem..

Commentaar over m'n hakken uitdrukken... dat kan ik niet vanwege medische klanten (simpel antwoord he
)...
... tja.. vind het altijd zo raar als mensen zeggen dat je te groot bent wanneer je net een teen onder buik uitkomt... ik ben 1.81m.. vind maar eens een paard die lekker aanvoelt.. ik hou niet van grote paarden en ik heb er geen last van