tijd geen foto geplaatst dus ik dacht laat ik dat maar weer eens doen! Ik begin met de priveles van gister.. Helaas zijn de foto´s een beetje donker maar ik hoop dat je het nog een beetje kan zien. Ik heb ze iig wel wat opgelicht
Ik heb hem hier al wat hoger dan dat ik losrij en dit is dan in draf:

terugrijden en dan weer naar voren in draf: (vind ie meestal niet zo leuk
)
mijn teugel is veelste los hier

galop, ik denk dat ik hier net iets naar voren rijd, wat ie ook niet zo leuk vind meestal

hier drijf ik net iets zijn kontje naar buiten om hem iets losser te maken.. (ik hoef alleen niet zo ver mijn been naar achter te doen..)

dan een heel rare foto

dan nog een beetje travers.. hij vind dat nog heel moeilijk en ik weet ook dat het nog verbeterd moet worden, hij moet zich meer gaan ontspannen..

en dan de uitgestrekte draf: hier werd ie veel te lang en zijn achterhand zit er niet gnoeg onder maar ik wou hem tch laten zien moet je naar dat voorbeen kijken!

iets op de voorhand..

deze vind ik best mooi:

en nu op het NK huntchase tijdens de utrechtse paardendagen: het was echt super leuk en helaas waren we tweede maar de dag was zeker geslaagd!
losrijden

wij met edward gal en gribaldi
die moesten vlak voor ons 

over de bezembak:

over hindernisje: mag wel iets meer mijn hand naar voren doen hier:

de foto die in de krant staat:

opbouwende kritiek mag altijd, maar het liefst wel op een vriendelijke manier.. ik heb al een heleboel dingen gezien die niet goed waren zoals tenen naar binnen handen rechtop en vooral meer voor mijn zadel
Okey iedereen wil de eerste zijn maar tweede is toch ook goed en ook al wordt je laatste als je maar plezier heb! 

Die van Edward blijft gaaf!
Die film is helemaal geweldig, philip is de versnelling, whaha!
sorry
maar jaah, ach als je maar plezier heb vind ik altijd hoor. Winnen is mooi meegenomen maar plezier met je paard samen staat altijd bovenaan! Teminste bij mij
Maar jullie waren goed