) Dus die ging uiteraard mee

Eerst parcours verkend, het stond niet echt moeilijk. De hoogte moesten we nog even afwachten.
Daarna lekker losgereden voor de dressuur, en eerst bij gekletst met Leonie! (Stalbles)

Toen wat lager en dieper ingesteld voor het loswerken, en mam ging lekker testen

Wat extra oprichting

Dit is nog loswerken, het staat een beetje door elkaar

Deze vind ik erg mooi (achterhand
)

Zijn staart danst

En heel even rust
De proef ging best lekker. Boas liep onwijs goed, helaas gaf ik bij het aanspringen op B een ietwat onzekere hulp en sprong hij verkeerd aan. Zo viel hij 1x in de wending in draf en ging de contra ook niet goed. Ik was echter zo tevreden omdat Boas fijn aanvoelde dat ik ook over de gehele proef tevreden was. Mijn moeder wist zeker dat ik geen winstpunt had, waarop ik keihard terug vuurde dat er ook erg goede stukken in zaten!
Het resultaat: 156 punten. Ik win
Onder andere een 7 voor de schouderbinnenwaarts, waar ik normaal vaak een 5 voor heb. De uitgestrekte stap viel me erg tegen, dat is een sterk punt maar het werd gejureerd in een 6. Helaas geen commentaar daarbij, ik vraag me af wat er niet goed ging, omdat ik er vaak een 7 voor heb en meerdere keren een 8. Na de proef bij de trailer:

Geweldige foto!
En natuurlijk werd er ook gesprongen! Eerst Martine en Taran aangemoedigd (Flirtvogel)

En mam prutste vrolijk door met de digi

Martine reed een foutloos basisparcours, in de barrage 1 balkje en 52,5 stijl. Oei oei, een concurrent!
Inspringen (dat gaat vaak heel slecht, net als vandaag.. niet Beate
) 

Kijk, het ging zo slecht dat er iets mis ging met onze communicatie
En dan het parcours in...

Halthouden en groeten

En DAN weet hij hoe het moet!
:DEcht super sprong hij!
Foutloos
Tussen de barrage door natuurlijk weer kletsen, we moesten aardig lang wachten

Martine is verstopt
Die ander is Floor Smid op Sanne
De barrage zelf. Werd ontzettend hoog opgetrokken, er stond een dik L parcours. Maarja, dat mag dan

Tussen de dubbel.. meneer vrolijk? Welnee!

De KLAPPERRRRRRRRRRRR...
Volgens mij dacht hij dat het op 1.20 stond
Hij sprong echt superhoog, heel ruim en onwijs fijn 
Foutloos, 52 voor stijl. Doordat Martine een balkje had gingen we aan de leiding......................... en daar bleven we!
:DEn Martine was ook gelukkig. Weliswaar niet in de prijzen, maar omdat ze de hoogste stijl had kreeg ze WEL een schabrak van Eqvalan! Ze straalde

Gefeliciteerd! Dankjewel

Meneer, niet aan het bit trekken

Martine en Taran op de achtergrond (Welsh Cob)

Boas Lui! Een goede 2e, Jefke van Stiphout met Rambo!

Ereronde
Zie mij geconcentreerd kijken

Martine met haar schabrak

Boas, die mensen staan daar voor ONS te klappen!

Meneertje gek

Afsluitertje

En nu wil ik voorlopig NIEMAND meer horen zeuren over Foto's van Boas
We zijn nu M1 + 7 en B + 18....

Geweldig!!! En gefeliciteert met je resultaten, gaaf paardje!