.Hij heeft deze grapjes wel eens vaker gehad maar dan deed hij het als hij iets nieuws moest leren dat hij te zwaar vond. Dan kan ik het nog begrijpen, maar nu doet hij het heel gemeen. Hij weet het altijd zo te doen dat je het ook niet aan voelt komen. Maar het ergste vind ik dat hij er nu ook niet een reden voor heeft gehad om het te doen.
Afgelopen dinsdag deed hij het ook al maar bleef ik wonderwel zitten. Hij komt wel een meter van de grond af. Woensdag dacht ik ik moet toch maar even rijden om te kijken hoe het gaat. Ik had lekker ingestapt en hij voelde lekker ontspannen aan. Toen we gingen draven was er eerst ook niets aan de hand maar dat was maar even want hij zette het zomaar ineens op een bokken en hij hield maar niet op
. Ik heb geprobeerd hem nog tegen de bakrand aan te zetten om hem op te laten houden maar in het bokgeweld draait hij hem gewoon om en gaat gewoon door. Het gevolg is dat ik nu op krukken loop.Daar waar ik hem heb staan zeggen nu omdat hij het al een tijdje doet dat ik hem beter weg kan doen omdat hij dat waarschijnlijk niet af zal leren, dat het gevaarlijk is om er op door te rijden. Daar ik een gezin heb enz....
Ik heb hem echter al 2,5 jaar en wil ook niet zomaar de pijp aan maarten geven maar om eerlijk te wezen weet ik niet hoe ik dit nu verder moet aanpakken, ben bang dat ik bang voor hem wordt, maar wil hem eigenlijks ook niet kwijt.
Daar waar ik hem heb staan durft er ook niemand op te rijden omdat ze weten hoe gek hij het kan doen.
Hij staat dus nu ook stil er wordt niets mee gedaan.
Weet iemand hoe ik dit met hem aan moet pakken???? Ik weet het echt niet meer:?
Alle reacties zijn welkom.
ik heb geen neef die rijdt
.Maar als die dus op de haflinger van mijn vriendin stapt blijft hij ook drijven en dan stopt ze ook.
is het langzamerhand minder geworden.