De voorbereiding begon op zaterdag met het wassen van alle ponies, Gentle had zich expres even extra vies gemaakt
Op zondag begon de ochtend mistig maar zodra de eerste deelnemer de ring in ging om 10.00 uur begon het zonnetje door te breken
Blossem mocht ook fanatiek mee doen, dit is Lisa van 7 jr. oud en op de dag van de wedstrijd reed ze voor de 3e keer op Blossem. De eerste keer dat ze er op zat heeft Blossem haar er 3x achter elkaar vanaf gegooit! Ze behaalde samen met Blossem een 1e prijs!
Hier Vera op Wjukkel, grappige combinatie om te zien omdat Vera niet zo heel groot is. Ook zij behaalde een 1e prijs!
Madelon (lonnetje op bokt) reed op Silverado en reed Silverado super rond, ze kreeg haar zelfs in de rechtergalop iets wat Sil nogal moeilijk vind!
Denise op Blossem, een super combinatie. Ze hebben geweldig rond gereden en er waren maar weinig fouten te ontdekken in het proefje! Ook zij verdienden een 1e prijs!!
Om 18.00 uur kwamen alle mensen een beetje binnen druppelen voor de prijsuitreiking. In totaal hadden er zo'n 150 mensen/kinderen zich verzamelt voor de kantine
Hier dan de felbegeerde bekers, toen ze uit de doos kwamen om op tafel gezet te worden hoorde je: Oooooooh
En dan nog iets waar ik erg trots op was, ik had mijn eigen Stal Oosteinde crew met t-shirts
Dems75, Spokey, Flootje, Dimple en MirandaB hartstikke bedankt voor het jureren. Ik hoop dat jullie het erg leuk gevonden hebben!

.
.
heel leuk gehad.