Commentaar mag, weet dat ik mijn teugels op een maat moet houden (worden vaak te lang) en dat ik mijn onderrug moet ontspannen.

Vriendlief wilde hem nog even uitstappen.

Sorry voor de vele foto's, maar kon niet kiezen.
Eve
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Je zit vind ik wel erg netjes, daarmee stoor je je paard in elk geval niet. Veel succes! xyzutu2 schreef:Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik je paard op de laatste foto nog het mooist lopen. Tijdens het rijden hoort bij een paard dat aan de teugel loopt het punt net achter de oren (dus waar de bakstukken lopen) het hoogste punt van de hals te zijn.
)!
, kon echt niet kiezen. Hopelijk kan ik hem volgende week weer charteren voor foto's van mijn eigenwijze merrie. Ga dus de ene week op Kor lessen en de andere week op Pregje. Verder voor de nieuwsgierigen; Met pregje gaat het nu eindelijk weer beter. Haar bekken stonden scheef en ze had last van haar linkerschouder. Had een goed adresje gekregen van een fysio/kraker of hoe hij zich ook noemt en dat heeft haar heel veel goed gedaan. We zijn dus sinds een paar weken weer van voor af aan bezig. Het blijft een moeilijke merrie maar het gaat steeds beter!!