). Wel hadden we wat tijdsoverschrijding, maar het was zo glad dat harder met Hester echt niet kon. Over de hele dag waren er maar een paar mensen zonder tijdoverschrijding. Na de vaardigheid konden we beginnen met het wegparcours. De lengte was 8250 meter en de snelheid was vastgesteld op 10 km per uur. Dat wilde dus zeggen dat je ongeveer 6 minuten over een kilometer mocht doen. Stopwatch in de aanslag en gaan. Het was zo gaaf, je komt met zo'n parcours over weggetjes en paadjes waar je normaal gesproken met je paard absoluut niet op mag komen. Hester vond het ook helemaal geweldig, die liep met de oren strak naar voren. Precies volgens schema kwamen we weer binnen en konden we door naar de veterinaire controle.
Na de keuring mochten we door voor het hindernisparcours. Mijn moeder reed en ik was de groom. Eigenlijk was ik meer souffleur, want mijn moeder kan dus echt al die poortjes niet onthouden
Maar we zijn er uiteindelijk zonder fouten doorheen gekomen. Het was echt zoooo ontzettend gaaf
Uiteindelijk zijn we 8e (van de 14) geworden
Optuigen

Knap koppie

Hellie: "Hester, ben je er klaar voor?" Hester: "Ja joh, gaan we nou...."

Onderweg, tijdens het wegparcours, kunnen die oren nog verder naar voren

Uitstappen na het wegtraject voor de veterinaire keuring

Ik vertel Hester hoe leuk het zometeen gaat worden

Hindernis 2

Hindernis 4, op de brug

Door het water

Terug door het water

Onderweg naar de finish

Hindernis 5

Hindernis 6

Lekker ontspannen, onderweg naar huis (stiekem nog een stukje wegparcours genomen
)