nou zoals de titel dus al zegt, ga ik dus weer rijden met mijn verzorgpaard. ze heeft 7 weken stil gestaan en voor die tijd, ong 4 weken, heeft ze niet intensief gelopen want ze was drachtig. dit is ook de 3e keer dat ik weer intensief met haar rij. er valt nog heel wat te sleutelen dat weet ik. tips zijn ook heel erg welkom! graag wel iets waar ik wat aan heb!!
ik heb wel les, 1x in de week en rij haar 2x in de week.dit is dus het slachtoffer van vandaag!! ~~}>
dis hunter een merrie van 10 jaar. die dikke buik moet er nog ff afgereden worden maarjah dat heb je met een veulen en zwangersschapsverlof!
zie hier mijn *groom* de bandages om doen. dis marieke op bokt ook wel pimlover!

zie hier hunter in het setje... ooit was het dekje net zo blauw als de bandages...

zo eindelijk te paard!!

ff instappen

ff halthouden voor de foto, tips over aan de teugel rijden en achterhand eronder krijgen is altijd welkom!!!

dit vind ik persoonlijk wel een mooie foto, haar veulen liep te schreeuwen vanaf het weiland... jammer dat dr benen er niet op staan...

op de volte stappen, ben nog steeds aan het losrijden, hunter zit vrij vast in haar stelling dus word nog erg aan gewerkt!!

een drafje, let alleen niet op mijn houding, dat is nogal bagger!!

erg leuk altijd dat licht rijden!! ooh oeps me handen....*schaam*schaam*

even een kleine mis-comminucatie!! de bok was hoger maarjah

hier een galopje. ZITTEN OP JE KONT!!!

een lieve foto van ons, jammer dat ik net met me ogen knipper...

nog een galopje, oeps....*schaam*schaam*

jaah en we doen ff een huppeldepup uit de Z * ben ff de naam kwijt!*

eindelijk een beetje een mooi drafje, jammer van de bomen,
me been...

toen nog eventjes gesprongen. hier voor hadden we eerst balkjes gedaan hoor!! het hoogste wat hunter ooit met de eigenaar had gesprongen is 30cm. nou nu al verbeterd!
alleen me houding is niet echt optimaal, dat is bekend.... ik heb een jaar lang niet gesprongen dus voor mij ook ff inkomen.
hier nog een sprongetje, ietsjes lager

nog een gaatje hoger...

dit is de hoogste sprong waar we een foto van hebben, daarna waren dus de baterijen echt op!!
hierna hebben we nog 2 gaatjes hoger gesprongen! het lijkt dat deze mis gaat maar dat gaat die niet!! 
nou dit was het dan weer!! sorry voor de hoeveelheid!!!
je mag me best tips geven, dat is ook de bedoeling, maar wel graag dat ik er iets aan heb! normaal rij ik met andere laarzen maar die waren kapot, daar heb ik al gelijk een hele andere beenligging mee dus please daar geen reacties op! graag tips over hoe ik haar meer rond kan rijden, stelling en hoe ik haar achterhand er meer onder kan krijgen!
Denk er alleen om je handen rechtop te houden en je hakken uit te drukken. Boven de sprong mag je je beugels wel iets meer bij je tenen hebben en ook weer die hakken hea?
het is een merrie....
was gistern gewoon ff mee voor de lol en de gezelligheid, had dr al ong. een jaar niet meer echt gesproken....zit je bij marieke op school??