Ik rijd nu L2 met hem, maar heb hem even een paard weken vakantie gegeven. Ik ben nu sinds 2 weken weer bezig, en het gaat heel erg goed.
Hij houdt zn eigenaardigheden, maar het gaat vooruit.
1e draf, hij loopt hier zoals hij het het liefste doet. Ik ben hard bezig dat eruit te krijgen, maar hij gaat dan nog wel eens hard liggen doordenderen. Ik moet proberen wat meer mn hand naar voren te houden, maar ik probeerde op deze manier contact te houden (wat dus niet lukte, zie de slappe teugel)
Hier gaat het al beter, ik rijd hem hier alleen op de buitenteugel. Hij pakt de binnenteugel nog wel eens vast.
Even halthouden voor de foto. Er zaten allemaal vliegen op zn borst en hals en Fedde probeerde ze weg te halen.
Zo staat ie netjes vind ik.
Ik moet proberen wat rechterop te zitten, mn teugels vast te houden, mn zweep normaal te doen etc., maar ik was bezig een daas te vermoorden (wat heel goed lukte
)
Fedde is echt heel braaf met dit soort dingen, staan is ook echt staan. Afzadelen ed doe ik allemaal los, halt betekent stilstaan en geduldig op je belonig wachten.Drafje, het gaat hier al veel beter dan op de eerste foto. Mn moeder moet beter leren timen, maar daar is ze al druk mee aan het oefenen.
Galopfoto. Hier loopt hij dus achter de teugel. Ik zou dan hier mn hand iets mogen toegeven. Zn galopactie vind ik veel en veel beter worden, eerst was altijd zn kont hoger dan zn schoft. Ik mag ook wel wat rechterop zitten. Maar..... De timing van mn moeder is al beter!
Inzet tot wijken voor het rechterbeen.
Poging tot appuyeren. Normaal buigt hij veel beter, maar vandaag wilde dat even niet.
Draffoto. Ik zit er een beetje maf op, volgens mij ging ik net een wending inzetten. Mn helm zit ook lekker scheef, ik krijg hem niet strakker, dus ik ga zsm een nieuwe kopen.
Dit waren dan weer wat Fedde-foto's.
Opbouwende kritiek is altijd welkom.
En een leuke combinatie