En omdat ik daar nog steeds erg blij mee ben hier ene paar foto's
Morgen komen er meer, ben echt bekaf, maar deze wou ik er toch even opgooien.
Verslag staat onder de foto's

Inrijden, we waren op tijd begonnen omdat Par nogal wat kalmeringstijd nodig heeft, vandaag was ze superbraaf en bleef netjes bij Kim.

Nog steeds inrijden, veel voltes en slangenvoltes werden er voor onze ogen gemaakt, en Par bleef netjes doorlopen.

Dekje er onderuit en de bak in, Par is de derde van achteraf gezien op deze foto, degeen zonder manen aan deze kant om het zo maar te zeggen

Lachen Kim, bestgaand rijden is leuheukkkk

Par haar galop was beide kanten op verbazingwekkend goed, nagaand dat ze er normaal moeite mee heeft goed aan te springen kon ze dat vandaag wel
En ook Kim zit er netjes op

Niet verwacht wel gekomen dus

Nummertje 104, rara welke bokker is dit
Zal iig 1 ding verklappen, zij was onze mede finalist uit onze groep

Het aanmoedigend publiek kon ontspannen en adem halen...want....

Par en Kim mochten door naar de finale!!!!
Hier spreekt een supertrotse mama
Mijn 4 jarig hafje met haar gekke streken en malle fratsen stond opeens tussen de echte haflingers heel erg stoer te zijn
Een beetje eng vond ze het allemaal wel, maar ze liep heel netjes als je nagaat dat er een boel mensen om de ring staan, de luidsprekers op voluit stonden en er een paar paarden aan de kletter gingen.
In de finale werden ze 5de
Wat natuurlijk helemaal geweldig was, er liepen zulke goede hafjes mee, en ik vind Par geweldig....maar dat moet de jury maar ook net zo zien he
De rest van de foto's volgen dus nog, maar kon het niet laten te gaan slapen *ja ben echt verrot* zonder hier even over op te scheppen
Ben super trots op Par, Kim hardstikke bedankt, en Spokie, Ineke, Fsoudan, Vogeltje en Stagave bedankt voor de hulp, het maken van foto's en de gezelligheid
Mensen barst maar los
Mijn humeur is niet meer te verpestten
Alhoewel....toen Par op de terug weg weigerde de trailer in te gaan ging die wel even dalen, ze krijgt nogal snel ster allures geloof ik
Ze was overduidelijk gek op de aandacht, kleine showmeid.
eh juist ja