Nu zullen er enkele afvragen waarom dit paard en niet een beter lopend andere andalusier.
Ik val op een paard of niet. Dit paard heeft iets heel aparts over zich, iets als een regeerder. Dit trok me al direct bij hem aan. Daarbij de bereidwilligheid om zijn best te doen als de hulpen maar duidelijk zijn.
Hij is er nu vier dagen en ben heel gericht met hem bezig om ten eerste hem los te krijgen en daarbij beter zijn lichaam te laten gebruiken. Als vaste training zit dan ook een klein kwartiertje picadero werk met enkel stap, draf en de stop. Hij is te slap om meer te kunnen. Daarna een massage van top tot teen met enkele fysio oefeningen. Hij zit al duidelijk lekkerder in zijn vel. Of ik hem helemaal goed krijg op deze manier weet ik niet. Heb nog geen geld voor een osteopaat.
De foto's die ik gemaakt heb en enkele mijn neefje staan op http://www.clerx.nl/jvdpoel/pablo_het_s ... wonder.htm
Trouwens hier hou ik al zijn verrichtingen en verbeteringen bij. Dus voor de geintresseerden kijk regelmatig of ik hem heb bij gewerkt.

. Ik heb de foto's bekeken, heel mooi dier maar de borstspieren zijn wel erg afwijkend en ongelijk ontwikkeld, daar ga je nog een hoop werk aan krijgen - maar dat is jou denk ik wel toevertrouwd
. Veel succes met Pablo!

)
Hou meer van de echte lichte valkjes