Ik moet echt aan mijn houding werken, rechtop, benen meer naar achter(vooral op Goldy) en mn handen dragen. En er mogen ook best een paar kilotjes af
)Kijk en oordeel zelf. (ohja, mijn bovenbeen lijkt hier en daar nogal lang, maar dat komt door de korte laarsjes... Ik krijg binnenkort nieuwe, maar dan wil ik voor mezelf eerst wat afvallen, anders zitten die nieuwe laarzen straks veel te ruim)
De palo is Goldy, das mijn pony dus, welsh K van Orchard LimbLopper. En de bruine is Sade (v. Balzflug) mn bijrijdpaard waar ik vandaag weer voor het eerst sinds een paar maanden serieus mee bezig ben geweest. Ik ga haar straks uitbrengen in het springen, maar dan moeten we eerst de dressuur ook goed bevestigen. Sade is nu 5 trouwens, op dr 3e wel ingereden maar vrij weinig gedaan tot haar 4e jaar omdat ze pas laat 'volwassen' werd.

Nog even een bokje in de galop waar ze nog veel moeite mee heeft. (ze vind het nogal zwaar het gewicht op dr binnenachterhand te plaatsen en spring daarom snel om of overkruisd, of ze gaat zover op de voorhand galoperen dat ze dr achterhand bijna niet hoeft te gebruiken. Maar we hebben sindskort een goede instruktrice gevonden dus dat gaat helemaal goed komen
) 
Hier zie je Gol dr nieuwe frontriem nog even van dichtbij. Eentje met nepdiamantjes van BR.
Hier zie je ook nog een heel klein beetje de wondjes in haar hals van het ongeluk. Gelukkig is alles al heel goed bekomen en voor een groot deel al genezen.

En dit is Sade.

Maar als ik op Sade rijdt kan ik ook goed bezig, die is soms best zwaar te rijden! Vooral vergeleken met Goldy waar ik alles met minimale hulpen kan doen