Haar mooie koppie toen we naar het veldje gingen
We begonnen rustig
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgApA*0bWhvpsyKw70waSq!1SUfrcStAVDjCQDN1hfw7UL63sKahTRnPgrd0btqFs*uhYKCF1xfmHPBwWADFsv2WJPEMyuOmwEw4loqZl1kcGexrnL!mHXfW4pPNALd29PQgQs2cfR4/ristige%20galop9naja%20rustig).JPG?dc=4675480811242084695[/img]
Vanuit stilstaan in galop aanspringen 8)
hier was ze al nauwelijks meer te houden..
Na ongeveer 20 minuten van bijna alleenmaar galop, was het echt tijd om te stoppen.. Mel was helemaal bezweet en dacht ik toch ook wel moe. Maar mevrouw had de smaak te pakken en was het er helemaal niet mee eens om terug te gaan... Toen gooide ze steeds haar hoofd de lucht in en rende weg met het bit tussen de kiezen of begon te steigeren
Het was erg leuk, we houden allebei erg van crossen
Maar op het eind met dat steigeren en er vandoor gaan vond ik minder
Ik denk dat ik de volgende keer toch maar weer de thiedeman omdoe...

Tussendoor ook een beetje dressuren, draven, stappen en een rustig galopje. daar zijn alleen geen foto's van..
.
! Dit is je pony gewoon over zijn tempo jagen. In het bos of op het strand is een stukje leuk maar op een weiland heeft dit echt geen zin. En als je pony steigert zou ik de volgende keer zeker te weten je handen naar voren doen om ongelukken te voorkomen
. En dat gewoon met ophoudingen zodat ik niet zo zit te rukken (die eennalaatste ziet er een beetje plukkerig uit, correct me if I'm wrong).
Bijv. tussen bosjes door?