Martsje was erg braaf, en deed net of ze thuis was. (In tegenstelling tot de vorige keer.) Bij het inrijden ging het allemaal wel lekker soepel. Hier en daar even inbuigen en wat overgangen rijden. Ze was goed voor het been, wat soms ook wel eens anders is!!Joyce reed zo nu en dan voorbij en dan begon haar pony steeds naar Martsje te hinniken (stalgenootjes). Martsje had geen oog voor Moenira, dus dat was voor mij weer een hele geruststelling.
Toen op naar de eerste proef... Die ging vrij goed. Ze sprong goed aan in de galop (vorige x deed ze dat niet), was lekker voorwaarts, maar wil alleen niet hals strekken. Dat stond ook bij het commentaar van de jury, dus dat wordt nog even goed oefenen..
De eerste proef had ik 159 punten en was ik 6e.Met de tweede proef ging het ook lekker. Ook hier was ze lekker voorwaarts, en goed aan het been. Wel schrok ze een keer in de hoek vlak voor de jury. Hier hebben ze waarschijnlijk niet echt wat van aangetrokken, want ik had niet minder punten op dat onderdeel. Op deze proef had ik geen commentaar, 158 punten en ik was 3e.
De dag voor deze wedstrijd had ik nog een privélesje en hadden we de proeven even goed doorgenomen. De instructrice (en eigenaresse) zei nog: "Als je met de wedstrijd zo rijdt als je nu hebt gedaan, dan ben ik tevreden." En dat was ook zo!!! Voor dat de prijsuitreiking was, was ik al tevreden, en toen had ik ook nog twee winstpunten!! Dat maakt je dag natuurlijk helemaal goed....
:j:j Hier nog enkele foto's van de proeven:

Deze is gemaakt nog voordat ik de proeven moest rijden, maar vond het wel leuk om het er even bij te zetten.
Ennuuuuh.... Desiree, bedankt dat je foto's wilde maken!!!!
en gefelicteerd!