. Geen nood, ik geloof dat ik de primeurs nu toch wel gehad heb voor een hele tijd, tenzij ik het in mijn hoofd haal om nog eens met Prima te gaan springen ofzo
. Maar heb zojuist zelf even gereden en wat
genomen. Commentaar mag natuurlijk altijd, negatief ook want er zal weer een hoop aan schorren(ja ik heb een vrij heel zeer laag zelfbeeld als het op foto's aankomt
) mits het opbouwend is, we doen ons best 

vader weer aan het knoeien met de camera, heel onthoofde Katleen >;)
foto's staan volgens mij wel niet op volgorde.

maar zonder hoofd kan je ook goed rijde hoor
alleen die teugels hangen dan wat door

boktjuf: "en katleen, waar ga je met dat been naar toe?"
katleen: "eh nieuwe gebieden op het paard verkennen
"
hier wask even mn teugels korter aan het neme

En we gaan ook door voor onze verkiezing lool-alike draver

deze is rijtechnis totaal fout maar ik vond hem best stoer
. Ik kwam juist uit de wendig en ik wou haar wat laten veruimen, maar ik had het zelf een beetje misrekent en Prima wist niet meer goed wat ze nu moest en sprong dus maar met een vreemde sprong in galop aan, was trouwens enkele passen later wel even terug gecorriceerd 

en we rijden lekker voort..

de hop-galop foto

en even lekker ontspannen

en dat zijn ze
wauw mooie foto's... en zeker mooi paard

Ziet er leuk uit, hoor! Kijk alleen wel uit dat ze niet te veel op de voorhand duikt... zet die motor daar achterin maar eens flink aan het werk dmv lekker veel overgangen te rijden ~~}> (denk aan: halt, een paar passen galop en weer halt, achterwaarts en weer vlot wegdraven, volte links, volte rechts, wéér halt houden... zo opbouwend genoeg?
. Probleem is ook wel dat ik voor de foto's vaak enkele malen op hetzelfde tempo de bak rond moet lopen want mn vader is zowiezo al geen held
. Ik was met mijn benen juist onderweg naar boven het zadel wat ik ging een handestand toen gevolgd door een koprol