Hier een paar foto's van Hedio voor de eerste keer sinds 2 maanden revalidatie aan het werk aan de longeerlijn met bijzet.
P.s. De foto's staan niet op volgorde.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) lijkt het of hij helemaal niet toe is aan deze vastknupmanouvres.. Misschien anders bijzetten of losser oid? 
Over achterhand gebruik valt in dit geval ook niet veel zinnigs te zeggen.... Alleen al omdat ie niet vorwaarts is... hij lijkt wat moeite te hebben met deze houding, gezien de halt-foto's..
.. ik had ooit een verzorgpaard .. en ookal zat ze niet VASTGEKNOOPT ... toch liep ze ook heel erg diep en vooral/juist als ze stil stond... is gewoon een beetje aanstellerij van de paarden zelf
... en dit is zoals ik las opgebouwd dus dan kan het helemaal geen kwaad denk ik...
.. ik had ooit een verzorgpaard .. en ookal zat ze niet VASTGEKNOOPT ... toch liep ze ook heel erg diep en vooral/juist als ze stil stond... is gewoon een beetje aanstellerij van de paarden zelf
... en dit is zoals ik las opgebouwd dus dan kan het helemaal geen kwaad denk ik...