. Major is een Zeoliet X Rigoletto, loopt Z2 met de eigenaar, ik rijd hem tijdelijk. Helaas is de mooie kwaliteit van de foto's door het uploaden geheel verloren gegaan
, maar voor het idee:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Major is een Zeoliet X Rigoletto, loopt Z2 met de eigenaar, ik rijd hem tijdelijk. Helaas is de mooie kwaliteit van de foto's door het uploaden geheel verloren gegaan
, maar voor het idee:

Levy"]
(en eh...volgende keer gewoon heel hard mijn naam gillen over het concours terrein)
[/quote]
Doe ik.
[quote="Naz"]
En ik zie een bekend paard op de 2e foto
[/quote]
Haha goed gezien, ik vroeg me al af of het je op zou vallen.
[quote="grandeur"]
Leuke foto's, ziet er goed uit!
Ga je hier in omgeving wedstrijden starten (met dat andere paard)? Kom je dan wel eens tegen misschien, welke klasse start je straks in ??
Mooie omgeving daar ook, was dit niet ergens bij Gieten ofzo ?
O ja, wat voor zadeldek (pad) ligt eronder?
[/quote]
Ja het paard staat in Gieten en ik ga daar ook in de buurt starten, ik zie je vast nog wel eens (jij rijdt bij de Blauwe ruiters toch?). Ik ga met dat andere paard in de B starten.
Dat zadeldek is een polypad.
[quote="flair schreef:Ben je btw afgevallen?
. Sinds wanneer bedoel je
?
. Kayla schreef:Ja het paard staat in Gieten en ik ga daar ook in de buurt starten, ik zie je vast nog wel eens (jij rijdt bij de Blauwe ruiters toch?) . Ik ga met dat andere paard in de B starten.
Dat zadeldek is een polypad.
?
!