Ik niet, klein meisje, dus dat kan prima. Sally is inmiddels 6 jaar, heeft altijd voor de kar gelopen. Welsh B, 1.33. Wel met een hoge schoft, ik vind zelf dat ze wat kleiner toont. Haar vader is Lindehoeve's Sebastiaan!
De 1e keer dat ik erop zat, inmiddels afgelopen donderdag, moest ze nog erg aan mij wennen. Het meisje dat hierna op Sally gaat rijden, waarvoor ik haar dus klaar maak, had al een keer of 6 wat gestapt en gedraafd. Sally kneep heel erg en vond het maar niks. Rustig wat gestapt, klein drafje en aan het eind ging het al beter. Zaterdag weer erop, al lekker ontspannen en veel meer gewend aan mij. Gisteren voor het eerst gegaloppeerd. Gaat echt heel goed, maar ik doe het nog rustig aan. Ze leert ontzettend snel. De 2e keer dat ik erop zat, zaterdags dus, had ze al door hoe ze aan de teugel moest
Hier foto's, tips zijn welkom. Zal even vermelden dat ik zelf voor de 2e keer M1 rij, en Sally de 2e pony is die ik zelf inrij. Ben nog niet helemaal tevreden over het zadel. Heb het idee dat ie niet helemaal lekker ligt, ik kan er iig niet super op zitten
Deze foto's zijn van afgelopen donderdag, de 1e keer dat ik daar was. Manen en alles nog in de war

Geimproviseerd sperriempje.. hmm.. eens kijken of ik nog een goede neusriem heb liggen hier

In de stal.. lief koppie he?

Vandaag. Beenligging is helaas door het zadel niet zo goed af en toe.. je schuift zo naar voren.

Al netjes voor de 4e keer, toch?

Deze vind ik zelf ook wel leuk

Jep, manen eraf
Ik vroeg aan de eigenaar wat hij wilde, het is immers wel een Welsh B... "Haal er maar af, het wordt een sportpony!" Haha

Kleine trutto moest ff knuffelen
Das mn moeder 

Dat koppie

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden. Op de foto's is te zien dat ze nog wel 'zoekt' waar ze moet lopen in de aanleuning, maar voor de 4e keer was het echt al een heel fijn gevoel. Al best een prettig stuurtje erop, grote voltes, van hand veranderen.. doet ze zo. Handig dat ze het al kende van het mennen

[edit] Als de foto's het niet doen, rechtermuisknop, afbeelding weergeven. MSN Groups ligt een beetje dwars vandaag
[/edit]

alleen maar beter toch
ik wil het eindresultaat van die manen zien, ben nieuwsgierig