! Toen ik aankwam bij Bakker, zei iedereen al dat ik bijna was. Hoe kan dat nu? Dus ik snel ander hoofdstel in, mijn vriend ermee de bak in gestuurd, ik inschrijven... Hadden ze gister avond (na de voetbal dus) een nieuwe lijst geplaatst en was het nóg meer ingelopen. Er zouden allemaal mensen komen kijken, die dus allemaal snel afbellen, lezer bellen (Nikki, kreeg ik niet te pakken), stress! Mijn voorganger ging de bak in, ik was erna dus, en ik zat nog niet eens erop. Tja, dan heb je dus 7 minuten om los te rijden, terwijl we toch een uur van te voren aanwezig waren... De proefjes gingen goed, maar het ging allemaal zo snel, dat toen ik thuis kwam ik er niets meer van wist. Onwijs bedankt Nikki, die toch maar weer kwam om te lezen! You're the best!
En tja, toen was ik alweer thuis en nu heb ik helemaal niet het gevoel alsof ik een wedstrijd heb gereden, zo snel ging het allemaal. Het was dus mijn voorganger-ik-voorganger-ik, er waren nog meer mensen in onze rubriek maar die startten later. Hier de foto's van een snelle wedstrijd
(de proefjes gingen gelukkig niet zo snel, hij liep heerlijk en ik had nog wel uren zo door kunnen rijden).
Voorbereiden afwenden

Lekker swingen

Even halthouden

Opperste concentratie!

Middengalop, zie dat voorbeentje

Draf

Halthouden 2e proefje, net iets te vroeg

Van hand veranderen

Jammer, onscherp
. Kwam doordat de zon soms doorkwam, en vaak ook wegging
Middenstap

Halve volte halve baan

Uhm... *Marius*!
Wat doe je als er opeens paarden langskomen en je paardje kijkt naar links
. Geweldige foto!Nik bedankt voor het lezen, super!
En San voor de pics!

Echt goed 
. Het is er trouwens eentje met een rand vanachter, vandaar dat hij wat groot lijkt. Heb ik trouwens gekocht van mijn prijzengeld
]