heb weer geen punten, want we zijn smiddags weer met de asielhonden gaan wandelen, en dinsdag had ik zo'n last van mn nek dat ik niet naar clubles ben gegaan(daar krijg ik normaal mn coupon terug)
maar t ging opzich wel redelijk(zn gesteiger en gestaak lijkt echt verleden tijd
) alleen moest hij plassen en dat doet ie dus niet als je erop zit, maar alleen maar in zn stal.nu had ie blijkbaar erge hoge nood, want toen we terug waren bij de trailer stond ie te plassen, had ie dat maar voor de proef gedaan, dan had ie fijner gelopen maar ja!
over 1,5 week ga ik naar ermelo, een instructieweek, en daarna heb ik pas weer wedstrijd dus we gaan eerst weer goed trainen!scheelt ook al veel als ik vaker dan 3x per week mag rijden ivm mn nek!
halthouden
en van de zijkant, die staart

hij was ff kijkerig en gespannen, maar dat was snel over
einde van de middendraf, die diagonaal in een 20x60 bak is echt lang! en
mn benen, maar zonder een duidelijke hulp met mn spoortjes stopte hij met lopen(tsja die zweep is weg he in de ring dus je moet iets)

appuyeren naar links

travers

goed te zien dat hij er een hekel aan heeft

weer stukje appuyeren links

bjorn vergat alleen weleens dat er nog een ruiter op zat

hoezo travers naast de hoefslag
maar ja was allang blij dat ie iets van travers liet zien, en niet in galop aan sprong, dat doet ie nml steeds vaker in de ring als ie geen zin heeft in de travers 

deze foto heeft wel wat vind ik

die nek op deze foto, jammer dat ie wat donker is maar ipv een hele lange dunne nek is het nu een wat kortere en dikkere nek

halthouden en achterwaarts

en weer voorwaarts
wending om de achterhand naar links

en rechts

clubgenoot naast me
voorwaarts middenstap daarna uitgestrekte stap
ik kijk hier wat vreemd

galopje
aanspringen in galop na eenvoudige wissel

middengalop en uitgestrekte galop vind ie erg leuk in een 20x60 bak

aanspringen na eenvoudige wissel
uitgestrekte draf
heb de foto's van moniek en bjorn door elkaar gezet, dus daarom ziet t er soms wat vreemd uit, 2 foto's op t zelfde moment genomen maar vanaf een andere plaats

) 
dat kan niet meer in het Z, hij weet nml nog niet dat ie ook over de hekjes heenkan(zoals desje dat kan