Maar dat komt juist omdat ik niet goed kan rijden. Ik weet dat er mensen zijn die er anders over denken bij mij op stal, maar ik voel me er zo rot over. Ik kan niet eens mijn tenen naar binnen buigen

Ik word er helemaal gek van en ik vind zelf dat ik niet goed les heb maar mijn moeder wil niks anders betalen ..
En daar zit ik echt mee .. Ik wil goed kunnen leren paardrijden .. Maar dat gaat zo niet ..
En omdat het niet lukte werd ik boos en wilde het afreageren op Daisy .. Maar dat moet ik natuurlijk niet doen. Dus stapte ik af. En omdat alles niet ging moest ik gewoon janken. Maar wat wel heel lief was, was dat Daisy der hoofd onder me arm legde..
Nu voel ik me schuldig tegen over daisy dat ik niet kan rijden en dat zij daar onder lijdt....
Sorry hoor maar dit moest er ff uit ..
De meeste mensen denken dat ik dit doe om aandacht te trekken maar dat is niet zo .. Ik wil het er niet over hebben met mijn moeder omdat die er geen hol van snapt.... Jullie wel. Jullie rijden zelf paard en mijn moeder niet...
Thnx dat je dit ff heb gelezen

[edit Heike] tekst leesbaar gemaakt. dmv punten en komma's en neit in niet veranderd oa. Ook titel aangepast.

Kop op! Iedereen heeft z'n dipjes! Na regen komt zonneschijn.
[/edit]
.. maar kijk al laat me moeder me nou op Poelenburgh rijden kan ik ook nog soms aan wedstrijden mee doen en met Daisy naar de lessen gaan ( zou ik wel mogen van de eigenaar)