Echter heb ik van veel mensen hele lieve pb's en e-mailtjes gekregen welke mij hebben overtuigd zachtjes aan toch maar terug te komen.
Gisteren is unique thuis gekomen en vandaag ben ik er voor het eerst thuis opgestapt. Omdat ik zo trots was met het resultaat wilde ik jullie deze foto's niet onthouden.
Dit is de 4e keer dat ik er zelf op stap en de 1e keer thuis. (Ze heeft aantal weken op een traingsstal gestaan waar ze zadelmak is gemaakt)
Ik was bijzonder tevreden. Ze was heel erg braaf en volgens mij vondt ze het ook erg leuk om thuis aan het werk te mogen.
Fabienne kwam me eventjes helpen voor het geval ze niet zo makkelijk zou zijn en heeft ook de foto's gemaakt. Aangezien unique zo braaf was hoefde ze verders ook niets te doen

Nouja ik zal er geen langer verhaal van maken hier zijn de foto's
Even opstellen

Stappen, hier kun je zien dat ze aardig wat gegroeid is en meer massa heeft gekregen.

Haar hoofdje met haar nieuwe hoofdstel.

In slaaptoestand

Hier wilde ik haar net gaan belonen na een overgang van de galop naar de draf.

Galopje Check die hals!!

En weer stappen

Tuurlijk is het allemaal nog niet perfect maar tot nu toe ben ik meer dan tevreden over de vorderingen die ze maakt.
De komende maanden gaan we samen oefenen en hopen we tot een mooie combinatie uit te groeien.
Daarnaast is ze voor een 2e keer gescand geweest en is ze nog steeds mooi drachtig van Tango (jazz x contango)
Ik ben heel benieuwd wat jullie van unique vinden.

ik kom snel een keer kijken

... Ik heb ook echt genoten vanmiddag. Grib regelde het allemaal zelf wel, dus tijd zat om te kijken 
Het rijden ziet er al netjes uit, ze is wel vooruit gegaan he?! Is je frontriem nou blauw?