Hij is helemaal verlieft op kleine pony´s, vooral witte shetlanders waren erg interessant
Hij dus hinniken naar alle pony´s en m´n vriendin mee sleuren die Feniño vast had. Hier werd ik helemaal zenuwachtig en Donja dus ook. De proef ging dus echt voor geen meter, ik had helemaal geen controle meer over de achterhand, die slingerde overal achteraan. Bij de hoek waar het veulen stond wilde Donja steeds tussen de bordjes door
Genoeg gepraat, hier de foto's
Ze staan trouwens niet op volgorde
Inrijden

Halthouden 1ste proef, ze wou niet echt stilstaan

Poging tot middendraf

Galop, mooi moment

Hals laten strekken

Volte in galop, kont naar binnen, te weinig stelling

Ik heb geen idee wat dit moet voorstellen
M'n proeven gingen dus echt zwaar beroerd. Ik kon geen onderdeel verzinnen waar ik een voldoende op zou kunnen hebben.
Ik had in de eerste proef 144 punten in de tweede 149 punten. Het viel me nog reuzen mee
Ik heb over 2 weken een onderlinge wedstrijd, dan krijgt het veulen nog 1 kans en dan ga ik meteen vragen of m'n instructrice me wet aanwijzingen wilt geven met het inrijden
. Ik hoop dat ik zo ook een beetje wedstrijden leer te rijden
Tips zijn welkom!Nienke: Bedankt voor op Feniño passen. En sterkte met je blauwe plekken
Bianca: Bedankt voor het voorlezen
Jennifer (toch?): Bedankt voor het maken van de foto's!

Ook hou ik nog niet op met groeien
je hebt duidelijk niet zo veel verstand van paarden, rijd eerst de 10 ritten kaart op de manege maar eens af misschien dat je dan meer leert