Zondag had ik een wedstrijd met Blondie (mijn eerste wedstrijd) Ingrid ging mee als groom en Marianne ging mee als mental coach!!
en ze heeft ons er heen gebracht natuurlijk
.Het was echt superr gaaf om te doen!!!!! Ben met de voorbereidingen wel even bezig geweest.. vlechten meer dan een uur.. en wassen iets van 2 uur
. Ze had 20 vlechtjes in dr manen (en 1 in voorpluk en staart).We hadden t-shirts aan met de tekst: ik ben niet ARROGANT ik ben gewoon de BESTE.... daar hadden we ook veel reacties op
.Ik vond de vliegende vlechten wel bijpasselijk.. omdat we zelf ook 2 vlechtjes in hadden gedaan
... je moet toch lol hebben he....nou hieronder even een indruk van hoe het ging..
eerst even optuigen en jaja toto haar veulen was mee
... toen blondie moest lopen bleef hij even in de trailer:
inspannen:

Blondie had dr zin in.. (wahha ingrid.. draai ff je shirt goed
):
we weten het ingrid
you're the best

HOU je vast. daar gaan we... blondie kon niet stil staan.. en als ze het even deed.. en ze mocht weer.. trok ze als een gek op
aan ingrid dr gezicht te zien
wahha:
even losrijden:

Ondertussen nam Marianne het nog even over, zodat wij nog konden verkennen
:
en we mochten van start:

daar gaan we

Blondie vindt dit wel leuk (wij ook
) :
1e hindernis:

:
1e manche was ik foutloos... maar de 2e manche.. zie hier het 1e balletje:

Maar we gaan gewoon verder:

en oeps helaas het 2e balletje... maar dat was de laatste
:
Na afloop de stiften nog even eruit halen..:

en toen gingen we nog even met zn allen naar de rest kijken.. terwijl blondie en toto lekker gingen grazen:

Na gedane arbeid is het hard rusten
:
Ik ben uiteindelijk 3e geworden van enkelspan paarden, dus ik heb mn eerste men beker
. Ik vond het echt superrr gaaf om dit een keer te doen
.Nou dat waren dan de foto's.. ik hoop dat ze nog een beetje boeiend genoeg waren
.groetjes,
maaike