marn schreef:je zit wat vreemd op je pony... Als je in ieder geval er op let dat je je rug recht houd en je tenen naar binnen draait, dan is het al een veel beter plaatje.
Ik vind dat als je naar de 14e foto kijkt dat het ernaar uitziet dat je pony bar weinig spieren op de billen en de (boven)hals heeft..(onderhals heeft hij wel iets als ik het goed zie!), maar na een tijdje goed trainen zitten die er ook op de juiste plekken!
Het meisje met het blauwe truitje zit wel veel ontspannender en rechter. ziet er netjes uit!
Ik ben te groot voor haar, dus om dan netjes te zitten is lastig. Mijn hele rug is hol, dat is altijd zo b ij mij, dus ook als ik gewoon op een stoel zit.
Ze heeft idd. wat weinig spieren in haar billen en bovenhals. Komt deels door haar bouw en deels doordat ik hiervoor zo'n beetje alleen maar buiten heb gereden en nu pas een beetje serieus met dresuur bezig ben.
En ja die tenen
Mijn vriendin is een stuk kleiner dus dat ziet er al beter uit en zit makkelijker en bovendien zijn die foto's van mij in galop genomen, waar ze nogal moeite mee heeft, dus de hele tijd in draf probeert te gaan.
Vandaar dat het er niet zo ontspannen uit ziet bij mij denk ik.