De eerste proef ging niet zo, was ook een vervelende jury! Volgens mij wou ze alleen maar Kwpn paarden zien, want die kregen hoge punten! Bij de gewone wedstrijden dan... Bij de onderling reed er dan een welshje in
ikke dus, 2 friezen, 2 haffies.Nou de punten waren erg laag maar ja we hebben weer dingen waarmee we aan de slag kunnen! Het was een geslaagde dag, was erg blij dat aman super haar best deed en lief was!!! De 1e proef hadden we 135 punten voor, de 2e proef 148, met een 8 voor de verzorging :lol:
Nou ja de punten maakte mij niet zo uit, aman was lief en voor me gevoel ging het netjes! Dat is het belangrijkste!! Volgende keer beter!
De foto's:

Hier lopen we naar de ring.

Even kletsen met mijn toeschouwers

Bijna vierkant! :shock:

Begonnen, mooi matje he!

Ach ja aman kijkt erg lief!

Uiterste concentratie!!

Wel een mooie foto!

Ook wel mooie foto.. Met oma op de achtergrond

Galop, wow kiep hier helemaal voorover, aman bokt graag in de galop

Nou dit waren de foto's van de 1e proef. De 2e proef was beter!! Maar heb ik filmpjes van!
Commentaar hoef ik eigenlijk NIET! Ik weet over het algemeen wat ik fout doe en wat er verbeterd moet worden, tenen naar binnen, handen hoger, handen stil, lachen, niet voorover duiken in de galop! Aman mag een tempo lager, moet de galop beter doen etc etc. Ach we krijgen het druk zo!!!
We hebben er enorm van geleerd en zijn weer een ervaring rijker!! Op naar 20 juni dan doen we met iemand anders een Kur op Muziek verkleed!!!
XxX Marrie

En nog 1e geworden ook he?! Hahah en mij niet geloven