in het 2e parcours werd ze 1e!!!
alles staat wel door elkaar!

samen met Chris(pony van Bodien)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik kon er weer bijna niet opkomen en met losrijden was het echt een drama...Ik wilde hem eigenlijk al afschuiven naar een prof
(en Franeker vorige week ging ook al niet fijn dus ik zag het even niet zo zitten)
Verder nog een pechfout op vier, maar het eerste parcours liep helemaal niet fijn 
Die gaf me wat tips voor het tweede rondje, ik moest hem maar eens gewoon laten lopen. Niet mooi willen rijden, dan gaat hij maar een keer hard...
Het hielp iig wel, want we bleven 0 en waren ook nog eens de snelste
Weer 15 euro verdiend
(startgeld is er iig weer uit)
Ik kan dan niet zo mooi met mijn hand meekomen op de sprong, normaal gebruik ik kawa haar elastiekjes altijd(
), maar dan brengt hij zelf zijn hoofd niet naar voren en omlaag en dan is er voor mij ook weinig mee te gaan

Had even wat hulp nodig om de ring weer in te komen, hij stuiterde iedere keer weer richting parkeerterrein

Ach wat zou het, dat doet For Pleasure ook niet 

(SGW achtergrond hè?!
) Als ik hem op de sprong trouwens losgooi en daarna weer contact moet maken geeft dat helemaal leuke acties los-vast accepteert hij niet zo 

Waar zijn we aan begonnen...
Hij heeft in het verleden wel eens vastgezeten, maar dat merkte ik ook echt aan hem. Toen was hij echt zuur op de sprong en vluchterig erna, dat heeft hij nu niet. Het is nu echt enthousiasme, alleen voor mij weleens lastig onderweg
gomir schreef:@mikkie: Dat zie je goed hoor. Die oren zijn altijd zo, daarom denk ik ook niet aan een medische oorzaak voor zijn manier van springenHij heeft in het verleden wel eens vastgezeten, maar dat merkte ik ook echt aan hem. Toen was hij echt zuur op de sprong en vluchterig erna, dat heeft hij nu niet. Het is nu echt enthousiasme, alleen voor mij weleens lastig onderweg
hij komt er heel simpel mee over dikke oxers, het paard springt gewoon zo het fijnste, daar doe je toch niets aan
En zolang hij met zoveel plezier rondloopt ben ik tevreden
)