)O ja nog even, Mijn houding is soms wat bagger, mijn tenen, voeten en handen vaak verkeerd, mijn teugels te lang en dan zijn er nog wel wat schoonheidsfoutjes waar ik uiteraard aan probeer te werken, ik ben nog jong en heb nog een heel paardrijleven voor
, tis maar dat je weet dat ik het zelf ook weet
Voor de rest mag commentaar altijd, mits opbouwend en niet afbrekend bedoeld natuurlijk, en vijf pagina's zeggen hoe ik mijn bv mijn tenen moet doen mag ook, maar hoeft niet, na enkele keren weet ik het ook wel

foto's zonder zadel trouwens hier: [ITP] Evita in het zonnetje(+manen gekortwiekt
)
eerst het hoofdstel om

dan het zadel

en we kunnen vertrekken... mind the sunlight please

even poseren

en nog eens poseren, maar dan andersom

en eerst onze half mislukte foto
Onthoofd door mijn eigen vader en wat ik hier van plan was met mijn benen weet ik ook niet, nee ik wou haar zeker en vast geen schop verkopen 

hier was ik nog wat aan het losrijden

teugels wat korter
*weet het*
zelfde commentaar *is bezig met haar eigen afbraakshow
*
dez foto is precies wat scheef getrokken, hier lijkt de paddock zo stijl bergaf

die tenen naar beneden*de afbraakshow continues..
*

hier ziet het er een beetje vreemd uit, omdat ik juist mijn teugels aan het korter maken was terwijl ik wou afdraaien, maar ik vond dat voorbeentje zo mooi gestrekt

al de andere galopfoto's zijn helaas mislukt(mijn vader was helaas nog niet aan de snellere foto's toe met zijn digiopleiding
) maar de "flying without wings" heb ik toch 
en dat zijn ze dan *barst maar los met het commentaar
*
De punten waar je nog aan moet werken heb je zelf aangegeven, die ga ik niet nog een keer herhalen