Ik had gister geoefend en ik vloog alle kanten op behalve de goede had ik het Idee!
Maar vandaag ging het super! in de eerste proef liep ie gewoon ontspannen we zwalkte soms bijna de bocht uit maar ja wat wil je met een jonge pony
(ik had trouwens moeite om hem tussen 2 teugels 2 benen te houden
) Maar verder heeel netjes! Het resultaat viel helaas tegen: 154 punten.De 2e proef liep ie eigenlijk precies hetzelfde! Alleen was ik er natuurlijk weer niet helemaal met mn hoofd bij ! de lijnen zijn in de B erg lang dat ben ik echt niet meer gewend dus ik ging veel te vroeg in draf! Echt stom
Dit keer was t wel een goed resultaat: 169 -2 (voor t foutje) dus 167! En dat voor zn eerste wedstrijd... ik ben heel te vreden!
Hier de foto's!
Even poseren:

Ik moest als 1 van de eerste starten en de jury's waren er nog niet dus kon ik ff de ring verkennen bij het losrijden

Dan het echte werk

stap:

Dat begint er wat meer op te lijken

Hij stond 4kant maar mn pa had weer niet zo'n goede timing

En in vrije stap de rijbaan verlaten:

We gaan iig nog 2 keer B starten en als dat ook goed gaat maken we gebruik van het versneld promoveren! ( was met mn vorige pony Z met winst)
gr. Ingrid
maar je zal denk ik wel zo je punten hebben haha 
) om 5 uur was de prijsuitreiking en mn instructrice die zou mn eventuele prijzen meenemen! Dit had ik dus nooit verwacht