Na een hevige ruzie in de buitenbak (help een boom, help een fietser, help een bakrand, en meer van dat gezellige gedoe), was ik het zat en ben ik naar binnen gegaan
Mét fotograaf.. Nouja.. wat heet.. Van de 134 foto´s (!) waren er slechts 20 gelukt.. Heb geprobeerd ze zoveel mogelijk te bewerken tot een duidelijke foto, maar dit is niet bij alle gelukt. Kritiek mag, mits opbouwend. En, ik zit erg veel naat voren, dit in een poging mijn rug te ontlasten (het is dit, of niet rijden
) en wegens een zadel dat mij niet lekker past..Baasje.. Wat is dat? Kijk nou uit.. Het zoemt..

Mama, mag ik de mensen laten zien dat ik een échte Draver ben? Dat ik ook hard kan gaan in de zandbak?

My God.. Wat een stijve armen..

Nog erger

En al gauw ging de bodywarmer uit..
(erg scherp..
)

En jawel!! Een uniek beeld! Navy, als 100% Draver zijnde, vastgelegde op de gevoelige plaat, in Galop!

En mocht iemand heel handig zijn.. Ik heb nog ongeveer 120 van dit soorrt foto´s:

Teugels veel korter, handen netjes rechtop boven het schoft en rijden maar
ik weet het is en blijft moeilijk een draver rijden
je armen! Nouja heel veel mensen hier zeggen het, maar het is echt erg! En de galop inderdaad, maar dit zal wel moeilijk zijn met een draver. Hoe heet ie eigenijk (z'n oude koersnaam, of ie niet gestart?) en wat zijn de ouders. Misschien ken ik 'm wel
Lekker stom weer van me
) maar het is tenminste galop! En geen telgang/tolt/draf combi