Ik heb helaas alleen foto's van de eerste 15/20 minuten, daarna voelde ik me echt beroerd ivm de felle zon en het ingespannen kijken, dus ben ff binnen gaan zitten
heb de laatste 15/20 minuten ook gekeken, helaas geen foto's meer gemaakt, maar wow wat had hij hem aan het lopen op het laatst!
meteen wat dingen geoefend die bij mij wat moeizaam gaan, zoals de eenvoudige wissel.
hij ging van hand veranderen in uitgestrekte galop en dan op t eind terug naar de verzamelde galop en een eenvoudige wissel, ging vlekkeloos!
in galop afwenden bij A en appuyeren, op het einde een vliegende wissel, en ook dat ging super!
verder heeft hij het appuyeren in de draf wat verbeterd en het altijd moeilijke achterwaarts(ben nu Z1 met hem maar achterwaarts kunnen we nogsteeds niet
)maargoed, alleen wat foto's van het begin, ging allemaal nog wat gespannen, maar hij heeft afgelopen 2 jaar maar 1x eerder op Q gezeten
wel grappig, Q probeerde tot 2x toe door te staken onder t werk uit te komen, maar hij heeft toch wel groot respect voor mn instructeur, want hij zette niet door, instructeur gaf ff been en hield zn hand er aan en Q gaf meteen op!
instructeur(springruiter) was trouwens erg blij met mn dressuurzadel

maargoed, eerst even losrijden, heb t drafgedeelte ff overgeslagen, ging vanaf de galop foto's maken, hier in verlichte zit
volte wat sluiten
even van de hand af rijden, Q kruipt nogal snel achter de teugel, dus hand naar voren en goed naar voren rijden dat die neus er meer uitkomt
het 1e drafje, zoals altijd begint Q gespannen en gaat lopen wringen om onder t werk uit te komen
hij mist hier zn benen, ik ben normaal wel een betere fotograaf hoor

hier liep ie best leuk, alleen zette ik zn benen er weer niet op...(ton rijdt hem zonder sporen, en toch kreeg ie Q echt aan t werk!)
stukje schoudervoor
volte sluiten, was Q het ff niet zo mee eens(maar helaas voor hem is ton een stuk sterker met zn benen dan ik, en moest Q toch gehoorzamen
)weer ff helemaal van de hand af rijden
toen voelde ik me niet goed en ben k naar binnen gegaan, heb t einde nog gezien en k weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, maar Q liep super!
donderdag rijdt hij hem weer, en dan wrsch met stang&trens, dus de digi gaat dan weer mee

. Lekker paard hoor