Om dat het zulk lekker weer was gister, stelde mn vader voor om eens wat leuke foto's te schieten
. Na lange tijd prutsen met uploadsites, ben ik er met hulp van gabyfedde er eindelijk in geslaagd de foto's ook daadwerkelijk te uploaden
.Op de foto's zijn patos en ik even aan het trainen. Ivm het warme weer hadden we beide niet veel zin om ons flink in te spannen, vandaar dat foto's met verzameling niet aanwezig zijn
De fanatieke setjes-mensen zien het meteen: er klopt hier iets niet
.Helaas had ik voor deze 'fotosessie' niet de beschikking over een bijkleurend petje, oftewel, ik val als beginnend setjes-mens lelijk door de mand
Close-upje net voor de training, dit was trouwens een weekje eerder.
Losrijden: teveel op de voorhand en ook mijn zit is niet geweldig.
Losrijden: beetje vreemde kleurstelling..
Ai, mn handen..
. Lekker confronterend, foto's laten nemen van jezelf.Middendraf, een beetje een vage foto, maar vond hem toch wel leuk
Volte in stap, eventjes rustig stappen tussendoor.
Oja, voor alle mensen die vinden dat wanneer je de staart opscheert je paard een sprietstaart krijgt: kijk nog maar eens goed
Wederom middendraf.
Travers
Galopje: was eigenlijk uitgestrekte galop, maar dat is er niet echt vanaf te zien
Ik zie wel dat ik wat meer moet blijven zitten op mn kont en mn teugels mogen ook best een stuk korter.Even netjes opstellen, jammer dat Patos niet erg vierkant stond..
Na het bekijken van deze foto's kom ik tot de schokkende conclusie dat ik echt flink aan mn handen moet gaan werken. Over het algemeen staan ze te dicht bij elkaar en in pianostand, en daardoor draai ik mijn ellebogen weer naar buiten...
Ben benieuwd of jullie nog opvallende dingen zien: opbouwend commentaar is welkom, mits goed onderbouwd!

En ze toont helemaal niet klein, mijn paardje en ik zijn nog ergere onderdeuren haha
En het setje wordt toch nog goedgekeurd
)