Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze KAN niet longeren want het paard is herstellende van een blessure
- ervaring met peesblessures) dus overleg met de veearts.
echt waar maar goed, ze riojd hem dus met slof dat weet ik maar of ze ook sedlin gebruitk weet ik niet waarschijnlijk niet!!! Ik volg haar niet altijd...... ze is wel aardig maar houd geen rekeing met me, als ik onder het zadel wil gaan stappeen (een paar weken geleden), zijn de bandages er niet, ht zadel is er niet.... gisteren was ik er ook..... en toen wist ik al dat ze op vakantie was had ik woensdagavond gehoord maar ze zou woensdagavond terug komen dus ik gisteren naar stal, ik mocht proberen te rijden...... paard weg...... stal leeg, kast leeg enz..... is niet leuk kan je weer heel dat eind terug rijden!!!! daar baal ik dan van maar ja..... ze zoekt het maar uit, zij gaat er maar als eerste op het is haar paard, ik wil het gerust proberen maar dan moet ik alleen in de bak zijn en MET mijn instruktrice erbij anders doe ik het niet.....!!!! Maar ik zie wel hoe het gaat als ik woensdag weer kom!!! maar ik wordt er een beetje
van omdat er niet echt rekening met mij gehouden wordt!!!

Niet zo leuk al die hoofdletters dus.
\