onze laatste rit
Dus eerst springen en dan nog even buiten uitstappen.Ze was zoooo ontzettend braaf! Heeft geen stap verkeerd gezet en is hem niet een keer gepeerd! Ikzelf vind dat het stukken beter ging dan de vorige foto's
[HAW] NIET lachen!!!
rijfoto's mij en starlight [niet reageren, oud topic]Mijn houding is verbeterd (vind ik zelf
), zal ook wel aan het zadel liggen, springt fijner dan dressuur
. Dit is mn nieuwe zadel (rijd er alleen nooit mee omdat ik mn dressuur en stock fijner vind
Maar zie nu wel dat ik mn tenen nog meer naar binnen moet houden en mn handen verder mee naar voren boven de sprong. Oja en mn teugels zijn nog steeds springtouwtjes
foto's staan niet in de goeie volgorde btw en let niet op mijn kop, ik was geconcentreerd
Eerst beetje dressuur
ja ik zit zo krom

bijna dr beentje vergeten, dit was overigens warm rijden dus vandaar zo lang
die is wel heel erg, maar starlight loopt zo leuk

marlouuuu ga nou s rechtzitten
conclusie: teugels te lang
Dees vind ik wel een mooie foto, alleen zo jammer dat ik weer zo dom doe en ze niet aan de teugel loopt
er was vast iets heel interessants te zien daar
t regende
balkjes draven (3 gaat niet, dan breekt ze bijna dr benen omdat ze in galop gaat)
dr superlieve koppie
Hoewel ik die neusriem echt niet meer mooi vind sinds ik zonder rijd 
en rustig dat ze ging!!! echt ongeloofelijk, vandaar ook dat ik zo recht zit

Bijna Judith omver
K moest er gewoon bijna van janken
(mn kop
)deze vond ik ook wel leuk

mijn hoouuuuding daar, zo erg 
èèèn actie!! kijk judith's cap daar gevaarlijk liggen (1e paar keer weigerde ze trouwens, dus vandaar dat ik weer vanuit draf sprong, uiteindelijk galopeerde ze wel, maar daar zijn geen foto's van)
Onthoofd
dikke reet
en warempel ik keek zelfs naar voren
inhouden voor de hindernis, anders gaat ze er echt niet overheen
racen is leuker dan springen natuurlijkik was vergeten waar ik heen moest kijken
En Judith (fotograaf) zelf ook nog even
nog een keer
We zijn nog iets hoger gegaan, ook stijltje, maar ze durfde niet meer in galop te springen dus ik was vooral doorgegaan moet oefenen om in galop een kruisje te nemen.
Ik ben weer supertrots op dr
is ze de laatste dagen zo braaf, moet ik weg tot zaterdag
, ff je schouders naar achteren he!! En even de teugels op maar houden dan pas kan je hem goed aan de teugel rijden...Ik probeer advies te geven