Helaas werd het de afgelopen dagen steeds warmer en is Woes nog niet door zijn wintervacht heen...
Dus wilde ik eigenlijk niet te lang losrijden..minuut of 15 a 20..
Wat dus uiteindelijk wel gebeurt is.. liep namelijk allemaal een minuut of 15 uit.. en dan ook nog 2 proeven rijden was allemaal teveel van het goede.
Zal alvast zeggen hij heeft heus wel een goede conditie hoor maar bij dressuren laat hij het wat sneller zitten dan bij bijv. een buitenrit van 2 uur....
(zal het dressuren wel wat minder vinden.
..)Nou hier zijn de
van het losrijden..zijn wat uitvergroot, anders werd het namelijk een zoekplaatje..Even poseren..
Voor de rest nu rij foto's..
Toen we na afloop terug kwamen bij de trailer en we lekker zaten te geniet van het zonnetje met wat drinken en wat te eten zat er toch een gek beest op de bumper...
Zou zeggen griezel maar lekker mee....
(was in het echt maar 2 cm hoor... )
Nou dit waren ze..
Oja doordat meneer niet echt veel zin had liet hij het in de proeven echt wat zitten.. niet meer voor het been, schudden met het hoofd, en ja lopen hoe hij het wilde en niet zoals ik het in gedachte had... vandaar de titel..
Doet hij dat nou tijdens het trainen of tijdens het losrijden dan kan je hem wat meer los maken doormiddel van wat schijnovergangen en tempo wisselingen te rijden.. maarja tijdens een proefje zien ze dat liever niet..
We hadden toch nog 153 en 154 punten.. dus we zitten nog steeds op de 8 winstpunten..
Groetjes Angenita

, en wat een eng beest
maar wat een mooie haflinger *kwijl*
Sucses verder met hem en ik hoop dat hij goede
haalt !!
...
Die doen niks hoor, ze zijn wel lief alleen die pootjes plakken altijd zo als ze op je hand zitten!
Sorry!