Ik was vandaag helemaal tevreden over mijn dressuurmiepje. Ze zag er tiptop uit, tenminste als ik dat zelf mag zeggen.
Dus hier de foto´s:
De spullen stonden klaar om mee te gaan.
Nu Solide nog
Na een ongeveer een half uurtje knotjes maken en daarna nog een half uur poetsen zag ze er zo uit.En toen waren Yvon (Vonnie84) en Lenny (Lenn) er ook met hun vrachtwagen. We konden gaan, maar eerst Solide nog op de vrachtwagen. Gelukkig liep ze er weer meteen op (vorige week even geoefend, maar toen deed ze het ook meteen goed)
Gelukkig was het ook een ontzettend rustige rit, Solide gedroeg haarzelf super. Maar toen we er waren was ze zeiknat. Ze heeft haarzelf toch flink druk gemaakt.Hier zie je Ginou (Beauty_A) met Beauty Apollonia, zij waren net klaar toen wij eraan kwamen.
Lenny en Yvonne zaten op de laadklep, maar toen ze zagen dat ik een foto ging maken sprintte ze snel weg. Maar toch nog een foto van beide
Solide staat nog op de vrachtwagen.En toen moesten we mevrouw klaar maken. Ik had genoeg grooms
Ff checken of alles goed zit.
Persoonlijk vind ik dit een best mooie foto, ik moet de volgende keer alleen wat vrolijker kijken
En toen was het tijd om de bak in te gaan. We gingen de binnenbak in omdat de buitenbak nogal zwaar was en er zaten veel vliegen. Natuurlijk scheen de zon ook super
Ikke op Solide:
Yvonne (Vonneke) met Timeless:
En nu wat foto´s door elkaar, maar ik denk dat je ons wel uit elkaar kan houden. Yvonne en ik zaten met z´n 2en in een groep, dus was wel lekker. Gelukkig waren onze paardjes ook allebei rustig genoeg.
Tyrza op de voorgrond, ze gaf instructies aan Yvonne
En toen zat het uur er alweer op. De tijd vloog voorbij en ik heb genoeg nieuwe dingen geleerd. De meeste problemen kon ik al, maar heb nu de oplossingen ervoor gekregen. Dus ik kan weer super goed vooruit
En toen werden de paardjes buiten nog even droog gestapt. Na een uurtje werken en flink zweten was dat wel nodig. Eefke (een vriendin van mij) mocht Solide droog stappen. Yvonne zat ook nog op Timeless. Hier dus de foto´s van beide dames na de clinic
Dit vind ik een mooie foto van Solide
Solide, Eefke en Scottie (hond van Yvonne en Lenny)
Na het afzadelen, afsponzen en naverzorging mocht Solide weer de vrachtwagen op. En ze deed het weer super.
Hierna nog even naar de bokkers na ons kijken. Hier zie je Sanne (Olrike) met Olrike N
En Marieke (Orionneke) met Orion
Na deze groep kwam nog 1 groep, de eerste foto´s zijn van Stephanie (Jaggie) met Jafet Ben Jaquar
Dan Peggy (Biebel) met Ivanhoe of Kifran (sorry, maar 1 foto de rest was erg onduidelijk)
En Renske (Renske20) met Quentin
Hier nog een foto van Renske en Peggy, deze is gemaakt toen Stephanie instructies kreeg van Tyrza.
En toen was het tijd om naar huis te gaan. Solide is er klaar voor.
De terugreis was weer goed gegaan. Solide was blij dat ze thuis was en lekker de wei in kon. Ze vloog meteen richting het gras. Hier nog een foto toen ze thuis kwam en haar knotjes eruit waren. Wat een tante zeg, isn´t she lovely
Ik vond het een super leuke dag
organisatie). Het was echt heel leuk. 
,...