Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
" ook wel last van rugpijn kunnen hebben. Zo'n heerlijke zeurpijn die doorstraalt naar de rug. Geen wonder dat ze dan wat humeurig zijn en niet zo fijn lopen. Onze hond had ook altijd vreselijke pijn tijdens d'r loopsheid. Bij haar hielp een aspirientje maar ik denk niet dat je je paard zo makkelijk aan de aspirines kan zetten. Ik zou idd kiezen voor aangepaste arbeid waar ze zich wel lekker bij voelt.
) dan doen we ff rustig aan of gingen we springen vroeger. Dat vind zij helemaal geweldig en trok zelf meer op de hindernis aan, zodat ik niet echt hoefde te drijven..

Als je wilt kan ik de naam van het hormoon opzoeken of informeer eens bij je eigen DA. 
) 'staat' als ze goed bronstig zijn als ze op bepaalde plaatsen worden aangeraakt of druk voelen. anders kwam er qua voortplanting nooit iets van
!
.
KarinvdM schreef:Ze vind het gewoon "lekker" als je been geeft. Afschuwelijk vind ik zulke merries. Ik zou de zweep erbij pakken, ze mag dit niet doen.
weet je welke paarden er zéker niet zo vervelend doen? schommelpaardjes, of een houten paardje voor op de kast, of plastic barbiepaardjes! keuze zat dus aan gemanierde paardjes
! ingeo"]
[quote="KarinvdM schreef:Ze vind het gewoon "lekker" als je been geeft. Afschuwelijk vind ik zulke merries. Ik zou de zweep erbij pakken, ze mag dit niet doen.
weet je welke paarden er zéker niet zo vervelend doen? schommelpaardjes, of een houten paardje voor op de kast, of plastic barbiepaardjes! keuze zat dus aan gemanierde paardjes
!KarinvdM"]
[quote="ingeo"][quote="KarinvdM schreef:Ze vind het gewoon "lekker" als je been geeft. Afschuwelijk vind ik zulke merries. Ik zou de zweep erbij pakken, ze mag dit niet doen.
!